نویسنده: هومن فلاحی
// شنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۰

انتشار تریلر جدید سریال The Walking Dead: Daryl Dixon

تریلر جدید سریال The Walking Dead: Daryl Dixon ماجراجویی‌های داریل دیکسون در فرانسه را به‌تصویر می‌کشد.

با آغاز نمایشگاه کامیک‌کان ۲۰۲۳ سن‌دیگو، شبکه‌ی تلویزیونی AMC تریلر جدیدی از سریال The Walking Dead: Daryl Dixon را منتشر کرده کرده است.

این سریال که برای اولین‌بار در ماه سپتامبر ۲۰۲۰ به‌صورت رسمی معرفی شده بود، داستان تلاش داریل دیکسون با بازی نورمن ریداس برای بازگشت به خانه را در دنیای پساآخرالزمانی پاریس روایت می‌کند. ملیسا مک‌براید، کلمانس پوئزی، آدام ناگایتیس، آن چریر، اریک ابوآنی، لایکا بلان فرانکارد، رومن لوی و لوئیس پوچ سیگلیوزی از دیگر بازیگرانی هستند که درکنار ریداس در این سریال نقش‌آفرینی داشته‌اند.

البته ریداس می‌گوید هواداران می‌توانند انتظار ملاقات با چهره‌های شناخته‌شده‌ و محبوب دیگری از سریال مردگان متحرک را در این سریال ۶ قسمتی داشته باشند. شما می‌توانید تریلر جدید سریال The Walking Dead: Daryl Dixon را از صفحه‌ی یوتوب رسمی شبکه‌ی AMC تماشا کنید.

جابه‌جایی وسایل با ارابه توسط دریل دیکسون در سریال The Walking Dead: Daryl Dixon

دیوید زابل که ساخت سریال درام ER را در کارنامه دارد، به‌عنوان شورانر و نویسنده‌ی در این سریال جدید دنیای مردگان متحرک حضور دارد. همچنین اسکات گیمپل که به‌عنوان شوارنر و تهیه‌کننده‌ی اصلی سریال The Walking Dead شناخته می‌شود، درکنار گرگ نیکوترو، آنجلا کانگ، برایان باکراس، دنیل پرسیوال و نورمن ریداس به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال معرفی شده‌اند. نیکوترو همچنین می‌گوید نمایش جهان نابود‌شده‌ی اروپا از زاویه‌ی دید داریل دیکسون که در این سرزمین یک غریبه به‌حساب می‌آید، یکی از اهداف اصلی سازندگان این سریال بوده است.

پخش فصل اول سریال The Walking Dead: Daryl Dixon در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) از شبکه‌ی AMC و +AMC آغاز می‌شود. این سریال هم‌اکنون برای فصل دوم نیز تمدید شده است.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده