نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۷

اعلام تاریخ شروع پخش فصل دوم انیمیشن Invincible با انتشار تریلر جدید

آمازون بالاخره تاریخ شروع پخش فصل دوم انیمیشن Invincible را با پخش یک تریلر اعلام کرد و همچنین یک قسمت ویژه از این انیمیشن منتشر کرده است. 

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال شکست ناپذیر سرانجام مشخص شده است. در جریان پنل این سریال انیمیشنی بزرگسالانه در کامیک کان سن دیگو ۲۰۲۳، آمازون رسما اعلام کرد که پخش فصل دوم انیمیشن Invincible از تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) آغاز خواهد شد و همچنین تریلری از فصل دوم این انیمیشن سریالی منتشر شده است که در آن شاهد تصاویر زیادی نیستیم و بیشتر فهرست صداپیشگان فصل دوم را تایید می‌کند.

دانلود از آپارات

فصل دوم انیمیشن Invincible در ۸ قسمت تولید شده است، اما پیش از آن می‌توانید قسمت ویژه انیمیشن شکست ناپذیر را تماشا کنید. آمازون در جریان پنل سریال شکست ناپذیر تایید کرد که یک قسمت ویژه از این انیمیشن سریالی منتشر شده است که تمرکز آن روی شخصیت اتم ایو است و هم‌اکنون هم در دسترس قرار گرفته است. در ادامه می‌توانید تریلر این قسمت را در یوتیوب آمازون تماشا کنید.

تماشا از یوتیوب

همچنین فصل سوم انیمیشن Invincible هم در ۸ قسمت در دست ساخت است. این انیمیشن سریالی اقتباسی از کمیکی به همین نام اثر رابرت کرکمن، خالق دنیای مردگان متحرک است و سایمن راسیوپا، نویسنده سریال Teen Titans، شورانر انیمیشن Invincible بوده که قابل انتظار است برای ساخت فصل دوم و سوم نیز بازگردد. همچنین رابرت کرکمن، خالق این مجموعه کامیک، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Invincible حضور دارد.

استیون ین در نقش مارک گریسون، جی کی سیمونز در نقش اومنی من، سث روگن، ساندرا اوه، جیلیان جیکوبز، مارک همیل، زکری کینتو، کاری پیتون، اندرو رنلز، زازی بیتز، والتون گوگینس، جیسون منتزوکس، می ویتمن، کریس دیامانتوپولوس، ملیس جو، کوین مایکل ریچاردسون، گری گریفین، مکس برکهولدر، لورن کوهن، چاد کولمن، مایکل کادلیتز، سنیکا مارتین-گرین، لنی جیمز و راس مارکواند، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Invincible حضور دارند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده