نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۶

اعلام تاریخ شروع پخش سریال The Continental از دنیای جان ویک با انتشار تریلر جدید

شبکه پیکاک با انتشار یک تریلر جدید تاریخ شروع پخش سریال The Continental از دنیای جان ویک را رسما تایید و اعلام کرد.

نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال با اینکه غایبان بزرگی دارد، اما همچنان شاهد انتشار اخبار زیادی هستیم و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش سریال جان ویک مشخص شده است. شبکه پیکاک در جریان پنل خود در کامیک کان سن دیگو اعلام کرد که پخش سریال The Continental از تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور)‌ آغاز خواهد شد و در ادامه قسمت دوم سریال کانتیننتال در تاریخ ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) و قسمت سوم این سریال اکشن در تاریخ ۶ اکتبر (۱۴ مهر) از شبکه پیکاک پخش خواهند شد.

سریال The Continental در سه قسمت با مدت زمان یک ساعت تا ۹۰ دقیقه تولید شده است که تمرکز آن قرار است روی شخصیت دوران جوانی وینستون اسکات باشد که در فیلم‌های جان ویک مدیریت هتل معروف آن را بر عهده دارد. اتفاقات این سریال حدود ۴۰ سال پیش از وقایع فیلم‌های جان ویک جریان دارد. همچنین در ادامه می‌توانید تریلر جدید سریال کانتیننتال را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اتفاقات سریال The Continental در سال ۱۹۷۵ در شهر نیویورک جریان دارد که در آن قرار است گذشته وینستون اسکات را مشاهده کنیم که امروز مدیریت هتلی را بر عهده دارد که در آن خطرناک‌ترین جنایتکاران جهان با یکدیگر ملاقات می‌کنند. کالین وودل در نقش وینستون اسکات، مل گیبسون، هوبرت پوینت دو ژور، جسیکا آلین، میشل پرادا، کیت نیونگ، بن رابسون، آیومید آدگان، پیتر گرین و جرمی باب، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Continental حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 گرگ کولیج و کرک وارد وظیفه ساخت سریال کانتینتال را بر عهده دارند. آلبرت هیوز، کارگردان فیلم The Book of Eli وظیفه کارگردانی قسمت اول و سوم و شارلوت برندستروم، کارگردان سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power وظیفه کارگردانی قسمت دوم سریال The Continental را بر عهده داشته‌اند. همچنین فیلم Ballerina با بازی آنا د آرماس که درواقع اسپین‌آف سینمایی مجموعه فیلم جان ویک است، در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۲۴ (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده