نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۷

تمدید سریال‌های The Walking Dead: Daryl Dixon و Dead City برای فصل دوم

شبکه AMC در رویداد کامیک کان سن دیگو دو سریال The Walking Dead: Daryl Dixon و The Walking Dead: Dead City را برای فصل دوم تمدید کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه AMC از تمدید دو سریال اسپین-آف The Walking Dead: Daryl Dixon (مردگان متحرک: دریل دیکسون) و The Walking Dead: Dead City (مردگان متحرک: شهر مرده) برای فصل دوم خبر داده است. این خبر پیش از نمایش اپیزود پایانی فصل اول سریال Dead City در تاریخ ۲ مرداد (۲۴ ژوئیه) و آغاز پخش فصل اول سریال Daryl Dixon در تاریخ ۱۹ شهریور (۱۰ سپتامبر) منتشر شد.

سریال The Walking Dead: Dead City یک اسپین-آف با محوریت لورن کوهن و جفری دین مورگان است که اتحاد غیرمنتظره‌ی مگی و نیگان را برای عبور از منهتن آخرالزمانی نشان می‌دهد. این شهر درحال فروپاشی مملو از مردگان و ساکنانی است که نیویورک را به دنیایی پر از هرج‌ومرج، خطر، جذابیت و وحشت تبدیل کرده‌اند.

این سریال که قبلا با نام Isle of the Dead (جزیره‌ی مردگان) شناخته می‌شد، توسط الی جورنه، تهیه‌کننده‌ی سریال Heels (هیلز) خلق شده است که به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی و شورانر آن نیز فعالیت می‌کند. لورن کوهن، جفری دین مورگان و اسکات ام. گیمپل از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال اسپین‌آف به‌شمار می‌آیند.

تلاش دریل دیکسون برای بازگشت به خانه در سریال The Walking Dead: Daryl Dixon

در خلاصه داستان سریال The Walking Dead: Daryl Dixon می‌خوانیم: «دریل به‌وسیله امواج دریا به کنار سواحل فرانسه می‌رود و تلاش می‌کند تا متوجه شود که چرا و چگونه با این مکان رسیده است. این سریال ماجراهای دیکسون در فضای به‌هم‌ریخته اما پایدار فرانسه را دنبال می‌کند که امیدوار به یافتن راهی برای بازگشت به خانه است. دریل در طول این ماجراجویی وارد رابطه‌های جدیدی می‌شود که دستیابی به هدف نهایی را برای او دشوار می‌سازد».

نورمن ریدس، بازیگر فیلم The Boondock Saints (قدیسان بوندوک)، کلمانس پوئزی، بازیگر فیلم In Bruges (در بروژ)، آدام ناگایتیس، بازیگر سریال Chernobyl (چرنوبیل)، آن چریر، بازیگر سریال Marseille (مارسی)، اریک ابوآنی، بازیگر فیلم 3 Days to Kill (سه روز تا کشتن)، لایکا بلان فرانکارد، بازیگر فیلم My Night (شب من)، رومن لوی، بازیگر سریال The Tunnel (تونل) و لوئیس پوچ سیگلیوزی در این سریال اسپین-آف نقش‌آفرینی می‌کنند.

مدتی قبل ملیسا مک‌براید با حضور در صحنه فیلم‌برداری The Walking Dead: Daryl Dixon بازگشت شخصیت کارول را تأیید کرد. این سریال براساس مجموعه کمیک‌هایی با همین نام از رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی آدلارد ساخته می‌شود. دیوید زابل به‌عنوان شورانر و تهیه‌کننده اجرایی این سریال فرعی فعالیت می‌کند و نورمن ریداس، اسکات ام. گیمپل، گرگ نیکترو، برایان باکرات، آنجلا کانگ و دنیل پریسوال وظیفه تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده