نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۶

رونمایی از نام سریال اسپین-آف The Walking Dead با تمرکز روی ریک و میشون در تریلر تازه

شبکه AMC با پخش یک تیزر کوتاه از نام سریال اسپین-آف The Walking Dead با تمرکز روی ریک و میشون پرده برداشت.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه AMC با پخش یک تیزر از نام سریال فرعی مردگان متحرک با تمرکز روی ریک و میشون رونمایی کرده است. این سریال با نام The Walking Dead: The Ones Who Live (مردگان متحرک: کسانی که زندگی می‌کنند) در سال ۲۰۲۴ پخش می‌شود. تیزر تازه ریک و میشون را در میان دود قرمز رنگی به نمایش درمی‌آورد و دانای گوریرا به‌عنوان راوی، توضیحاتی را درباره وقایع سریال ارائه می‌دهد.

دانلود ویدیو از آپارات

در خلاصه داستان سریال ۶ قسمتی The Walking Dead: The Ones Who Live می‌خوانیم: «این سریال داستانی عاشقانه حماسی از دو کاراکتر را ارائه می‌دهد که به‌وسیله دنیایی تغییریافته تحول پیدا کردند. بُعد مسافت و قدرتی شکست‌ناپذیر، آن‌ها را از یکدیگر دور نگه داشت. ریک و میشون وارد دنیایی می‌شوند که بر پایه جنگ علیه مردگان و درنهایت جنگ علیه زنده‌ها بنا نهاده شده است. آیا آن‌ها در مکان و موقعیتی متفاوت می‌توانند یکدیگر را پیدا کنند؟».

این سریال اسپین-آف مردگان متحرک با نقش‌آفرینی اندرو لینکلن و دانای گوریرا براساس کمیک‌هایی با همین نام از رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی آدلارد ساخته شده است. رابرت کرکمن، اسکات ام. گیمپل، گرگ نیکترو، دیوید آلپرت، جوزف اینکاپررا، گیل آن هرد، دنیس هاث و آنجلا کانگ به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و اسکات ام. گیمپل به‌عنوان شورانر، تهیه‌کننده و نویسنده این سریال فعالیت داشتند و دانای گوریرا یکی از نویسندگان و خالقان این پروژه است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده