نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۰ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۲

احتمال عقب افتادن تاریخ اکران فیلم Dune 2 تا سال ۲۰۲۴ به علت اعتصاب بازیگران

اعتصاب بازیگران احتمال دارد باعث عقب افتادن چند فیلم برادران وارنر مثل فیلم Dune 2 و فیلم آکوامن ۲ تا سال ۲۰۲۴ شود.

مدتی می‌شود که بازیگران و اتحادیه آن دست به یک اعتصاب سراسری زده‌اند که این موضوع باعث توقف تولید بسیاری از آثار سینمایی و تلویزیونی شده است. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، احتمال دارد اکران چند فیلم برادران وارنر تا سال ۲۰۲۴ عقب بیافتد. ورایتی گزارش داده است که که برادران وارنر در حال بررسی احتمال عقب انداختن تاریخ اکران چند فیلم خود از جمله فیلم Dune Part 2، فیلم Aquaman and the Lost Kingdom و فیلم The Color Purple تا سال ۲۰۲۴ است.

آکوامن در فیلم Aquaman and the Lost Kingdom

هنوز تصمیم قطعی در این مورد گرفته نشده است و چیزی قطعی نیست، اما یک منبع مطلع می‌گوید که این فیلم‌ها همچنان برای اکران در زمان اعلام شده برنامه‌ریزی شده‌اند و هیچ صحبت رسمی در مورد عقب انداختن اکران آن‌ها انجام نشده است، اما از آنجایی‌که مدت زمان اعتصاب اتحادیه بازیگران نامشخص و غیر قابل پیش‌بینی است، احتمال این موضوع وجود دارد. در هر حال از آنجایی‌که اعتصاب نویسندگان و بازیگران ادامه خواهد یافت، در حال حاضر بازیگری برای تبلیغات فیلم و فرش قرمز فیلم‌ها حاضر نخواهد شد.

همچنین تولید آثار مختلف هم تعطیل شده است که می‌تواند باعث کمبود آثار شرکت‌های سینمایی مختلف در سال ۲۰۲۴ و پس از آن شود. ورایتی همچنین به آثار دیگری مثل فیلم The Marvels، فیلم Napoleon و فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes اشاره کرده است که احتمال دارد اعتصاب‌ها روی آن‌ها نیز تاثیر بگذارد و حتی باعث تاخیر آن‌ها شود. 

فیلم Dune Part 2 برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) برنامه‌ریزی شده است. همچنین فیلم Aquaman and the Lost Kingdom قرار است در تاریخ ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) روی پرده‌های سینما برود و فیلم The Color Purple قرار است در تاریخ ۲۵ دسامبر (۴ دی) ‌اکران شود..


منبع SffGazette
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده