نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۰ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۶

جلو افتادن تاریخ اکران فیلم Saw جدید با انتشار اولین تصویر رسمی

لاینزگیت با انتشار اولین تصویر رسمی اعلام کرد که تاریخ اکران فیلم Saw X تغییر کرده است و این فیلم ترسناک زودتر از زمان اعلام شده اکران خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم Saw X تغییر پیدا کرده است. لاینزگیت اعلام کرد که فیلم Saw جدید دیگر قرار نیست در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۲۳ (۵ آبان ۱۴۰۲) اکران شود و حالا تاریخ اکران این فیلم ترسناک یک ماه جلو افتاده است. فیلم Saw X اکنون برای اکران در تاریخ ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۳ (۷ مهر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. همچنین اولین تصویر رسمی فیلم ترسناک اره 10 منتشر شده است که در این تصویر شاهد حضور توبین بل در نقش جان کرامر هستیم:

توبین بل در نقش جان کرامر در فیلم Saw X

کوین گرویترت وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم Saw را براساس فیلمنامه‌ای از پیتر گلدفینگر و جاش استولبرگ بر عهده دارد که پیش از این فیلم Saw VI و فیلم Saw: The Final Chapter را که با نام Saw 3D هم شناخته می‌شود، کارگردانی کرده بود. گرویترت به‌عنوان تدوینگر در قسمت‌های متعدد فیلم Saw از جمله ۵ قسمت اول و فیلم Jigsaw حضور داشته است. مجموعه فیلم Saw توسط جیمز وان خلق و اولین قسمت آن در سال ۲۰۰۴ اکران شد.

این فیلم ترسناک که با بودجه‌ای در حدود ۱/۲ میلیون دلار تولید شده بود، توانست بیش از ۱۰۳ میلیون دلار در گیشه فروش کند و مورد توجه منتقدان و طرفداران فیلم‌های ترسناک قرار بگیرد. ۹ قسمت اول فیلم Saw که در مجموع با بودجه‌ای در حدود ۹۷ میلیون دلار تولید شده‌اند، تاکنون بیش از ۱ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کرده‌اند. طبق خلاصه داستان منتشر شده از فیلم Saw 10، جان کرامر بازگشته است. قسمت جدید مجموعه اره قرار است به داستان‌های گفته نشده از شخصیت جیگساو بپردازد.

اتفاقات فیلم Saw X در بین وقایع فیلم Saw 1 و 2 جریان دارد که جان بیمار است و در عین ناامیدی به امید یک درمان معجزه‌آسا به مکزیک سفر می‌کند تا در یک روش پزشکی خطرناک و همچنان در حال آزمایش شرکت کند که درنهایت مشخص می‌شود که یک عملیات برای کلاه‌برداری از آسیب‌پذیرترین افراد است. قاتل سریالی بدنام که با هدفی تازه بازگشته، به کار باز می‌گردد تا با روش‌های خود ازطریق تله‌های حیله‌گرایانه و مبتکرانه خود به سراغ این کلاهبرداران بیاید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده