نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۰ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۰

ماجراجویی جدید کاپیتان مارول در تریلر تازه فیلم The Marvels

مارول استودیو تریلر جدید و رسمی فیلم The Marvels را منتشر کرده است که در آن کاپیتان مارول به‌همراه میس مارول و مونیکا رمبو یک ماجراجویی فضایی را آغاز می‌کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی فیلم The Marvels منتشر شده است. مارول استودیو بامداد امروز تریلر جدید و رسمی فیلم Captain Marvel 2 را منتشر کرده است که در آن اطلاعات بیشتری از روند اتفاقات فیلم به اشتراک می‌گذارد. در طول فیلم شاهد آن هستیم که جای کارول دانورز، مونیکا رمبو و کامالا خان مدام در حال عوض شدن است و همچنین آن‌ها باید با ژنرال جدیدی از نژاد کری مواجه شوند. در ادامه می‌توانید تریلر رسمی فیلم The Marvels را تماشا کنید:

تماشا از یوتیوب

این تریلر همچنین نشان می‌دهد که نیک فیوری و گوس، گربه کاپیتان مارول هم قرار است نقش بیشتری در داستان فیلم داشته باشند. علاوه‌بر تریلر، مارول استودیو پوستر جدیدی از فیلم The Marvels منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر نیز باشید:

پوستر جدید فیلم The Marvels

بری لارسون در نقش کارول دانورز (کاپیتان مارول)، تیونا پریس در نقش مونیکا رمبو (اسپکتروم)، ایمان ولانی در نقش کامالا خان (خانم مارول)، ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، زوی اشتن و پارک سئو-جون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Marvels حضور دارند و به ایفای نقش پردا‌خته‌اند. نیا داکوستا، کارگردان آثاری چون فیلم Little Woods و فیلم Candyman وظیفه کارگردانی فیلم The Marvels را بر عهده داشته است.

فیلم The Marvels قرار است در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) روی پرده‌های سینما برود. وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم کاپیتان مارول 2 بر عهده مگان مک‌دانل، نویسنده سریال WandaVision به‌همراه نیا داکوستا، زب ولز و الیسا کاراسیک بوده است.


منبع مارول
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده