نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۸

اعلام تاریخ شروع پخش سریال Gen V، سری فرعی دنیای The Boys

شبکه آمازون بالاخره تاریخ شروع پخش سریال Gen V، اسپین‌آف سریال The Boys را رسما تایید و اعلام کرده است.

آمازون درکنار ساخت فصل چهارم سریال The Boys، در حال ساخت اسپین‌آفی براساس سریال پسران نیز است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش این سریال مشخص و اعلام شده است. آمازون رسما اعلام کرد که پخش سریال Gen V از تاریخ ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) با انتشار همزمان سه قسمت اول آغاز خواهد شد و مابقی‌ قسمت‌ها به شکل هفتگی پخش می‌شوند. قسمت پایانی فصل اول این سریال نیز در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) از آمازون پخش خواهد شد.

پاتریک شوارتزنگر، لیز برادوی، جز سینکلر، چنس پردومو، شلی کان، مدی فیلیپس، لاندن تور، درک لوه، آسا جرمن، سین پاتریک توماس و مارکو پیگوسی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Gen V حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اریک کریپک، ایوان گلدبرگ، سث روگن و جیمز ویور که به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال پسران حضور دارند، به‌همراه نیل اچ. موریتز و پاون شتی، به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در اسپین‌آف سریال The Boys نیز نقش دا‌شته‌اند.

اتفاقات سریال Gen V در کالجی جریان دارد که توسط Vought International ایجاد شده و دانشجویان با قدرت‌های ابرقهرمانی مشغول تحصیل در آن هستند. این سریال قرار است دارای محتوای بزرگسالانه و با درجه سنی R باشد که قرار است زندگی این دانشجویان را بررسی کند و به آن بپردازد و همچنین این ابرانسان‌ها قرار است توانایی‌های جسمانی، ذهنی و اخلاقی خود را به اثبات برسانند تا رسما وارد دنیای ابرقهرمانان شوند.

اسپین‌آف سریال The Boys به ترکیبی از رمان‌های Hunger Games و آثار دانشجویی و دانشگاهی توصیف شده است که لحن طنز سریال پسران نیز در آن حفظ خواهد شد. سریال Gen V در ۸ قسمت تولید شده است. همچنین طرفداران سریال The Boys برای فصل چهارم این سریال تا سال ۲۰۲۴ باید صبر کنند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده