نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۰

مشخص شدن تاریخ اکران فیلم Borderlands

لاینزگیت سرانجام تاریخ اکران فیلم Borderlands با بازی کیت بلانشت را اعلام کرد و این فیلم تابستان سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران و وضعیت چند فیلم آینده لاینزگیت مشخص شده است. فیلم Borderlands که اقتباسی از مجموعه بازی محبوبی به همین نام است، برای اکران در تاریخ ۹ آگست ۲۰۲۴ (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. الی راث، کارگردان فیلم‌های Death Wish و Knock Knock وظیفه کارگردانی فیلم بوردرلندز را بر عهده داشته است، اما طبق گفته هالیوودریپورتر هم‌اکنون تیم میلر، کارگردان فیلم ددپول وظیفه فیلم‌برداری دوباره فیلم را بر عهده گرفته است.

کیت بلانشت، جیمی لی کرتیس، کوین هارت، جک بلک، هیلی بنت، جینا گرشان، جنینا گونکار، شاین جکسون، آریانا گرینبلت، الیویه ریکترز، بابی لی، فلوریان مانتینو، بنجامین بایرن دیویس، استیون بویر، رایان ردموند، چارلز بابالولا و بالاژ مگیری از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Borderlands حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مجموعه بازی Borderlands کار خودش را از سال ۲۰۰۹ آغاز کرد و تاکنون چندین دنباله و نسخه فرعی از آن منتشر شده و تا به امروز ۶۶ میلیون نسخه از آن به فروش رفته است.

استودیو گیرباکس وظیفه ساخت و استودیو 2K وظیفه انتشار این بازی‌ها را بر عهده دارند. همچنین فیلم White Bird: A Wonder Story که قرار بود در تاریخ ۲۵ آگست (۳ شهریور) اکران شود، اکنون اکران آن تا سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ عقب افتاده و تاریخ دیگری اعلام نشده است. این فیلم پیش درآمدی برای فیلم The Wonder است که مارک فورستر، کارگردان فیلم A Man Called Otto و فیلم World War Z وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است.

همچنین دنباله فیلم Dirty Dancing به کارگردانی جاناتان لوین که قرار بود در اوایل سال ۲۰۲۴ اکران شود، اکنون اکران آن تا تابستان ۲۰۲۵ عقب افتاده است. جنیفر گری برای نقش‌آفرینی دوباره در این فیلم باز خواهد گشت. این تغییر تاریخ اکران درواقع پس از مشکلات پیش آمده از اعتصاب نویسندگان و بازیگران رخ می‌دهد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده