نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۷

نمایش راه قهرمانی در تریلر جدید فیلم Gran Turismo

سونی پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم Gran Turismo را منتشر کرده است که در آن شاهد تلاش یک گیمر برای تبدیل شدن به یک راننده‌ حرفه‌ای هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Gran Turismo منتشر شده است. در تریلر جدید فیلم گرن توریسمو که سونی پیکچرز امروز آن را منتشر کرده، شاهد تلاش شخصیت اصلی داستان هستیم که پس از یک تصادف مرگبار تلاش می‌کند تا با بازی گرن توریسمو به شرایط مسابقه بازگردد و تبدیل به یک راننده حرفه‌ای و قهرمان مسابقات اتومبیل‌رانی شود. در این راه شخصیت دیوید هاربر قرار است به او کمک کند و در ادامه می‌توانید تریلر جدید فیلم Gran Turismo را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

نیل بلومکمپ، کارگردان فیلم District 9 وظیفه کارگردانی فیلم Gran Turismo را بر عهده دارد. فیلم گرن توریسمو براساس یک داستان واقعی در دست ساخت است که داستان یک گیمر نوجوان را دنبال می‌کند که با پلی استیشن از تجربه بازی Gran Turismo لذت می‌برد و رویای تبدیل شدن به یک راننده حرفه‌ای را در سر داشت. این شخص اکنون واقعا تبدیل به یک راننده حرفه‌ای مسابقات اتومبیل‌رانی شده است.

دیوید هاربر، آرچی مدکوی، اورلاندو بلوم،‌ دارن بارنت، جرالدین استل هالیول، جاشا استرادوسکی، دنیل پویگ، جایمن هانسو و توماس کرچمان از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Gran Turismo حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم گرن توریسمو براساس یک مجموعه محبوب ریسینگ پلی استیشن ساخته شده است. همچنین جیسون هال، نویسنده فیلم American Sniper و زک بایلین،‌ نویسنده فیلم King Richard وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Gran Turismo را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Gran Turismo قرار است در تاریخ ۱۱ آگست (۲۰ مرداد) روی پرده‌های سینما برود.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده