نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۸ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۳

فیلم Aquaman 2 سومین دوره فیلمبرداری دوباره را تجربه کرده است

گزارش‌های جدید از فیلم‌برداری‌های متعدد تا تغییرات نقش بتمن در فیلم Aquaman and the Lost Kingdom منتشر شده است.

فیلم Aquaman and the Lost Kingdom مراحل پس از تولید عجیب و غریبی را تجربه می‌کند و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از وضعیت این فیلم دنیای دی سی منتشر شده است. هالیوودریپورتر در یک گزارش جدید عنوان کرد که فیلم Aquaman 2 به‌تازگی سومین فیلم‌برداری دوباره خودش را با حضور جیسون موموآ و پاتریک ویلسون در نیوزیلند در ماه ژوئن (خرداد و تیر) سپری کرده است. منابع نزدیک به فیلم فیلم‌برداری صحنه‌های جدید و مجدد به این تعداد برای یک فیلم بلاک‌باستری را بی‌سابقه توصیف می‌کنند.

فیلم‌برداری فیلم آکوامن 2 در ژانویه ۲۰۲۲ به پایان رسید و این فیلم دارای نمایش آزمایشی در تابستان همان سال بوده است. همچنین از آن زمان تا به امروز فیلم ۲ بار فیلم‌برداری مجدد شده بود و چندین نمایش آزمایشی هم داشته است. یکی از نمایش‌ها باعث شد تا مایکل دی‌لوکا و پاملا آبدی، روسای برادران وارنر درگیر شوند و در تدوین جدید فیلم نقشی خلاقانه داشته باشند. در نسخه اول فیلم Aquaman and the Lost Kingdom قرار بود شاهد بازگشت مایکل کیتون برای نقش بتمن باشیم که نقشی مشابه نیک فیوری را در DCEU قرار بود داشته باشد.

جیسون موموآ با لباس طلایی‌رنگ در فیلم Aquaman and the Lost Kingdom دی سی، یکی از موردانتظارترین فیلم های ۲۰۲۳

بااین‌حال، پیش از اکران فیلم The Flash برنامه‌ها تغییر کرد و در فیلم‌برداری دوباره کیتون از فیلم حذف شد و بن افلک برای نقش بروس وین جای او را گرفت. اما حالا قرار نیست شاهد بتمن در نسخه اکران فیلم باشیم. این موضوع پس از حضور جیمز گان و پیتر سفران در DC Studios رخ می‌دهد که آن‌ها تصمیم گرفتند تا صحنه حضور بتمن در فیلم را حذف کنند؛ چرا که آن‌ها قرار نیست در این فیلم نسخه‌ای از بتمن را نشان دهند که قرار نیست نقشی در ریبوت آن در DCU داشته باشند.

در هر حال طی ماه‌های فوریه و آوریل شاهد چندین نمایش آزمایشی برای فیلم Aquaman and the Lost Kingdom به کارگردانی جیمز وان بودیم و درنهایت مجوز ۵ روز فیلم‌برداری دوباره به تیم سازنده داده شد که درنهایت در روز چهارم کار آن‌ها تمام شد. برادران وارنر هزینه زیادی در فیلم Aquaman 2 کرده است؛ چرا که اعتقاد دارند فیلم وضعیت خوبی برای موفقیت در گیشه دارد. در یک مقایسه فیلم Blue Beetle دو روز فیلم‌برداری دوباره در اوایل سال ۲۰۲۳ را تجربه کرد.

فیلم Aquaman and the Lost Kingdom قرار است در تاریخ ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) روی پرده‌های سینما برود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده