نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۸ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۴

ماجراجویی ترسناک هرکول پوآرو در تریلر فیلم A Haunting in Venice

استودیوی قرن بیستم و دیزنی تریلر رسمی فیلم A Haunting in Venice را منتشر کردند که در آن شاهد پرونده قتل جدید هرکول پوآرو هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم A Haunting in Venice منتشر شده است. استودیوی قرن بیستم و والت دیزنی امروز تریلر رسمی فیلم جدید هرکول پوآرو را منتشر کردند که در آن شاهد یک پرونده قتل جدید هستیم که پوآرو باید در یک خانه جن‌زده در ونیز این پرونده را حل کند و در طول تریلر شاهد تصاویری هستیم که احتمالا باید منتظر تصاویر ترسناک و جامپ‌اسکر در فیلم باشیم که درواقع برخلاف دو قسمت قبلی آن است. در ادامه می‌توانید تریلر رسمی فیلم A Haunting in Venice را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

کنت برانا در نقش هرکول پوآرو، میشل یئو، جیمی درنان، تینا فی، جود هیل، کایل آلن، کمیل کاتین، علی خان، اما لیرد، کیلی ریلی و ریکاردو اسکامارچو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم A Haunting in Venice حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو قسمت گذشته، کنت برانا برای کارگردانی و مایکل گرین، نویسنده فیلم Logan برای نوشتن فیلمنامه فیلم A Haunting in Venice بازگشته‌اند. 

اتفاقات فیلم یک جن‌زدگی در ونیز پس از جنگ جهانی دوم و در ونیز جریان دارد که در شب یادگاران رخ می‌دهد که هرکول پوآرو قرار است از بازنشستگی و تبعید خودخواسته خارج شود و دوباره به دنیای جرم و جنایت بازگردد. پوآرو با اکراه در یک جلسه در یک کاخ در حال فروپاشی و جن زده شرکت می‌کند و زمانی‌که یکی از مهمانان به قتل می‌رسد، این کارآگاه وارد دنیای شوم سایه‌ها و رازها می‌شود. در ادامه می‌توانید پوستر جدید فیلم A Haunting in Venice را مشاهده کنید:

پوستر فیلم A Haunting in Venice

فیلم A Haunting in Venice قرار است در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) روی پرده‌های سینما برود. فیلم یک جن‌زدگی در ونیز درواقع دنباله فیلم Murder on the Orient Express و فیلم Death on The Nile محسوب می‌شود.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده