نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۸ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۸

تایید صحنه پس از پایان متفاوت فیلم فلش با حضور بتمن بن افلک

تصاویری از صحنه پس از پایان متفاوت فیلم The Flash منتشر شده است که یکی از شایعات در مورد پشت صحنه ساخت فیلم را تایید می‌کند.

به‌تازگی نسخه دیجیتالی فیلم The Flash منتشر شده است و به همین منظور شاهد انتشار تصاویری از پشت صحنه ساخت فیلم هستیم. حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از شایعات پشت صحنه ساخت فیلم فلش تایید شده است. ادامه این خبر ممکن است پایان فیلم را برای شما فاش کند. به‌تازگی برادران وارنر دو تصویر از پشت صحنه فیلم The Flash منتشر کرده است که در آن شاهد بتمن با بازی بن افلک هستیم که درکنار اندی موشیاتی دیده می‌شود:

بن افلک در نقش بتمن در پشت صحنه سکانس پس از پایان متفاوت فیلم The Flash

بن افلک در نقش بتمن در حال صحبت با اندی موشیاتی در پشت صحنه سکانس متفاوت پس از پایان فیلم The Flash

این دو تصویر درواقع تایید می‌کند که در یک نسخه از فیلم ما قرار بود شاهد بازگشت بتمن بن افلک در صحنه پس از پایان فیلم باشیم، اما درنهایت این صحنه مانند صحنه بتمن مایکل کیتون حذف شد تا درنهایت در صحنه پایانی فیلم شاهد بتمن نسخه جرج کلونی باشیم که واکنش‌های متفاوتی را در پی داشته است. براساس تصاویر، ظاهرا بتمن نسخه بن افلک پیامی را به بری آلن ازطریق کامپیوتر ارسال می‌کند که درواقع به او اطلاعاتی در مورد پیامدهای کارهای او می‌دهد.

این تصاویر درواقع نشان می‌دهد که صحنه پس از پایان فیلم فلش قرار بود پیش زمینه‌ای برای اتفاقات رویداد Crisis on Infinite Earths ایجاد کند که درنهایت این برنامه کنار گذاشته شد. همچنین چهار تصویر از پشت صحنه تعقیب و گریز بتمن با بت‌سایکل منتشر شده است که در ادامه می‌توانید این تصاویر را نیز مشاهده کنید:

فیلم فیلم The Flash تاکنون بیش از ۲۶۷.۳ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۱۰۶.۹ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱۶۰.۴ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود. بودجه ساخت فیلم فلش بین ۱۹۰ تا ۲۰۰ میلیون دلار گزارش شده است که با احتساب فیلم‌برداری دوباره و هزینه تبلیغات تا ۳۳۰ میلیون دلار افزایش پیدا می‌کند. از این فیلم به‌عنوان بزرگ‌ترین شکست تجاری سال ۲۰۲۳ تا به امروز یاد می‌شود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده