نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۸ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۷

صداپیشه‌های برادران لاک‌پشت در جلسات ضبط صدا در ویدیو پشت صحنه TMNT: Mutant Mayhem

شرکت پارامونت پیکچرز ویدیو پشت صحنه جدیدی از انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem را پخش کرد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که پارامونت پیکچرز ویدیو پشت صحنه جدیدی از انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem (لاک‌پشت‌های نینجای جهش‌یافته نوجوان: آشوب جهش‌یافته) را پخش کرده است. این ویدیو روی نمایش صداپیشه‌های برادران لاک‌پشت تمرکز دارد و برخی از جلسات ضبط صدای مشترک هنرپیشه‌ها را نشان می‌دهد. این انیمیشن در تاریخ ۱۱ مرداد (۲ اوت) روی پرده سینما می‌رود.

دانلود ویدیو از آپارات

در خلاصه داستان انیمیشن لاکپشت های نینجا جدید می‌خوانیم: «برادران لاک‌پشت پس از سال‌ها حفاظت مخفیانه از دنیای انسان‌ها تصمیم می‌گیرند که قلب نیویورکی‌ها را به‌دست آورند و با اعمال قهرمانانه به‌عنوان نوجوانان عادی پذیرفته شوند. اپریل اونیل به آن‌ها در مقابله با یک سازمان تبه‌کاری منفور کمک می‌کند، اما لاک‌پشت‌های نینجا‌ خیلی زود با از راه رسیدن ارتشی از جهش‌یافته‌ها به دردسر می‌افتند».

میکا ابی در نقش داناتلو، شامون براون جونیور در نقش مایکل‌آنجلو، هانیبال بورس در نقش چنگیز فراگ، رز بیرن در نقش لدرهد، نیکولاس کانتو در نقش لئوناردو، جان سینا در نقش راک‌استدی، جکی چان در نقش اسپلینتر، آیس کیوب در نقش سوپرفلای، ناتاشا دمتریو در نقش وینگ‌نات، آیو ادبیری در نقش اپریل اونیل، جانکارلو اسپوزیتو در نقش باکستر استاکمن، پست مالون در نقش ری فیله، برادی نون در نقش رافائل، ست روگن در نقش بیباپ، پل راد در نقش ماندو گکو و مایا رودولف در نقش سینتیا اوتروم از صداپیشه‌های انیمیشن TMNT: Mutant Mayhem به‌شمار می‌آیند.

جف رو و کایل اسپیرز سکان هدایت انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem را در دست داشتند و جف رو، ست روگن، ایوان گلدبرگ، دن هرناندز و بنجی سامیت فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر درآوردند. ست روگن، ایوان گلدبرگ و جیمز ویور به‌عنوان تهیه‌کنندگان انیمیشن لاک‌پشت‌های نینجای جهش‌یافته نوجوان: آشوب جهش‌یافته فعالیت می‌کنند و رمزی مک‌بین و جاش فاگن وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی پروژه را برعهده دارند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده