نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۵

نمایش کاپیتان مارول و میس مارول در تصاویر جدید فیلم The Marvels

مارول تصاویر جدیدی از فیلم The Marvels را منتشر کرده است که در آن شاهد حضور شخصیت‌هایی مثل کاپیتان مارول و میس مارول تا نیک فیوری هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی فیلم The Marvels منتشر شده است. مجله Entertainment Weekly شماره جدید خودش را به فیلم Captain Marvel 2 اختصاص داده و تصاویر جدیدی به‌همراه یک تصویر روی جلد از این فیلم موردانتظار از دنیای سینمایی مارول منتشر کرده است. در این تصاویر شاهد ظاهر جدید و متفاوت کاپیتان مارول و میس مارول نسبت به حضور قبلی خود در MCU هستیم و همچنین مونیکا رمبو و نیک فیوری نیز در این تصاویر دیده می‌شوند.

همچنین در دیگر تصاویر فیلم The Marvels می‌توانیم شاهد بازگشت گوس، گربه کاپیتان مارول باشیم و درکنار تصاویری مشترک از کاپیتان مارول، اسپکتروم و خانم مارول، تصویری از شخصیت شرور و منفی فیلم هم دیده می‌شود و در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

کاور روی جلد شماره جدید مجله EM از فیلم The Marvels

بری لارسون در نقش کارول دانورز (کاپیتان مارول)، تیونا پریس در نقش مونیکا رمبو (اسپکتروم)، ایمان ولانی در نقش کامالا خان (خانم مارول)، ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، زوی اشتن و پارک سئو-جون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Marvels حضور دارند و به ایفای نقش پردا‌خته‌اند. نیا داکوستا، کارگردان آثاری چون فیلم Little Woods و فیلم Candyman وظیفه کارگردانی فیلم The Marvels را بر عهده داشته است.

فیلم The Marvels قرار است در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) روی پرده‌های سینما برود. وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم کاپیتان مارول 2 بر عهده مگان مک‌دانل، نویسنده سریال WandaVision به‌همراه نیا داکوستا، زب ولز و الیسا کاراسیک بوده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده