نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۱

گرفتار شدن خانواده اردک در نیویورک در تریلر جدید انیمیشن Migration

یونیورسال پیکچرز تریلر جدید و رسمی انیمیشن Migration را منتشر کرده است که در آن شاهد ماجراجویی یک خانواده اردک هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از انیمیشن Migration منتشر شده است. در تریلر جدید و رسمی انیمیشن مهاجرت شاهد یک خانواده اردک دوست داشتنی هستیم که تصمیم می‌گیرند خانه امن خود در نیو انگلند را برای سفر به کارائیب و جامائیکا ترک کنند و در این راه در شهر نیویورک گرفتار می‌شود و حالا به‌دنبال راهی برای خروج از این شهر پر از ساختمان‌های بلند و هوای آلوده هستند. در ادامه می‌توانید تریلر جدید انیمیشن Migration را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

کمیل نانجیانی در نقش مک، الیزابت بنکس در نقش پم، آکوافینا در نقش کبوتر شهر نیویورک، کیگان مایکل کی در نقش دلروی، دیوید میچل، کارول جین، کاسپر جننیگز، تریسی غزل و دنی دویتو از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Migration حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. همچنین یونیورسال اولین پوستر انیمیشن Migration را منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر باشید:

اولین پوستر انیمیشن Migration

بنجامین رنر، کارگردان نامزد دریافت جایزه اسکار برای انیمیشن Ernest & Celestine که انیمیشن The Big Bad Fox and Other Tales را نیز کارگردانی کرده، وظیفه کارگردانی انیمیشن Migration را براساس فیلمنامه‌ای از مایک وایت، سازنده سریال The White Lotus بر عهده دارد. انیمیشن Migration داستان یک خانواده اردک را دنبال می‌کند که اعضای خانواده پدر خانواده را برای تعطیلات و یک سفر بزرگ متقاعد می‌کنند و آن‌ها قرار است در این تعطیلات از نیو انگلند به کارائیب سفر کنند، اما در شهر نیویورک گرفتار می‌شوند. 

انیمیشن Migration برای اکران در تاریخ ۲۲ دسامبر (۱ دی) برنامه‌ریزی شده است. این انیمیشن درواقع اثر بعدی استودیو انیمیشن‌سازی ایلومینیشن، سازنده آثاری چون انیمیشن Despicable Me، انیمیشن Minions، انیمیشن The Secret Life of Pets، انیمیشن Sing و انیمیشن The Grinch پس از انیمیشن ماریو است.


منبع Syfy
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده