نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۸

انتشار اولین تصویر از جانی کیج در فیلم Mortal Kombat 2

اد بون، کارگردان مجموعه بازی مورتال کامبت تصویری از جانی کیج با بازی کارل اربن در پشت صحنه فیلم Mortal Kombat 2 را منتشر کرده است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید دنباله فیلم Mortal Kombat به علت اعتصاب بازیگران رسما متوقف شده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین نگاه به جانی کیج در فیلم مورتال کامبت ۲ منتشر شده است. اد بون، کارگردان مجموعه بازی مورتال کامبت به‌تازگی تصویری را در صفحه شخصی خود در توییتر منتشر کرده است که او درکنار کارل اربن، بازیگر نقش جانی کیج در پشت صحنه فیلم Mortal Kombat 2 دیده می‌شود. با اینکه این تصویر حاوی اطلاعات خاصی نیست، اما در این تصویر نگاهی کلی به گریم و ظاهر جانی کیج در فیلم داریم و در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

اد بون درکنار کارل اربن، بازیگر نقش جانی کیج در پشت صحنه فیلم Mortal Kombat 2

جسیکا مک‌نامی در نقش سونیا بلید، لودی لین در نقش لیو کانگ، جاش لاوسون در نقش کینو، لوئیس تان در نقش کول یانگ، مکاد بروکس در نقش جکس، کارل اربن در نقش جانی کیج، تاتی گابریل در نقش جید، آدلین رودولف در نقش کیتانا، مارتین فورد در نقش شائو کان، دزموند چیام در نقش پادشاه جرود، آنا تو نگوین در نقش ملکه سیندل و دیمون هریمن در نقش کوان چی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mortal Kombat 2 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

سیمون مک کوید، کارگردان فیلم Mortal Kombat برای کارگردانی دنباله این فیلم اکشن باز خواهد گشت. جرمی اسلیتر، نویسنده سریال Moon Knight و سریال The Umbrella Academy وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Mortal Kombat 2 را بر عهده دارد. هنوز تاریخی برای اکران فیلم مورتال کامبت ۲ منتشر نشده است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده