نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۲

مشخص شدن بودجه سرسام آور ساخت سریال Secret Invasion مارول

به‌تازگی بودجه سریال Secret Invasion با بازی ساموئل ال جکسون فاش و منتشر شده است که شاهد بودجه بزرگی برای ساخت این سریال هستیم.

پخش سریال Secret Invasion مدتی می‌شود که آغاز شده است و تاکنون شاهد پخش ۴ قسمت از این سریال بوده‌ایم، اما سریال تهاجم مخفی در هفته اول پخش تنها توسط ۹۹۴ هزار بیننده تماشا شد تا پس از سریال Ms. Marvel، دومین شروع ضعیف سریال‌های دنیای سینمایی مارول را به‌نام خود ثبت کند و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از بودجه ساخت این سریال منتشر شده است. فوربس گزارش داد که ۲۱۱.۶ میلیون دلار بودجه ساخت سریال Secret Invasion بوده است.

در یک مقایسه، فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 با بودجه ۲۵۰ میلیون دلاری و فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری تولید شده بودند. همچنین در یک مقایسه دیگر، قسمت اول سریال Loki در زمان شروع پخش توسط ۲.۵ میلیون نفر تماشا شده بود. فوربس اضافه کرد که بخش اصلی سریال Secret Invasion در استودیوهای فیلمسازی پاین‌وود در لندن فیلم‌برداری شده بود که شامل برنامه دریافت بازپرداخت مالیاتی پروژه‌هایی شده بود که با حمایت دولت بریتانیا تولید می‌شوند.

امیلیا کلارک در نقش G’iah به سمت کسی با تفنگ در سریال تهاجم مخفی / Secret Invasion نشانه گرفته است

این بازپرداخت مالیاتی مستلزم آن است که پروژه‌ها میزان هزینه‌های خود برای تولید را فاش کنند و بدین ترتیب فوربس به بودجه سریال تهاجم مخفی دست پیدا کرده است. یک عامل محتمل دیگر برای افزایش بودجه سریال احتمالا به فیلم‌برداری دوباره سریال به مدت ۴ ماه باز می‌گردد که پیش از این ساموئل ال جکسون، بازیگر نقش نیک فیوری آن را تایید کرده بود. در هر حال استقبال از سریال‌های مارول روی دیزنی پلاس با کاهش مواجه شده است.

اخیرا باب ایگر، رئیس دیزنی وعده داده که سرعت تولید و پخش پروژه‌های مارول در آینده برای افزایش کیفیت کاهش پیدا خواهد کرد تا استودیو بتواند تمرکز بیشتری روی کیفیت پروژه‌ها بگذارد. البته برخی اعتقاد دارند که احتمال دارد دیزنی تولید برخی از پروژه‌ها را هم کنار بگذارد تا تمرکز اصلی روی سریال‌های محبوب‌تر گذاشته شود تا اینکه شاهد ساخت سریال‌هایی براساس شخصیت‌های کمتر شناخته شده و محبوب باشیم.

قسمت پنجم سریال Secret Invasion روز چهارشنبه این هفته از دیزنی پلاس پخش خواهد شد.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده