نویسنده: هومن فلاحی
// شنبه, ۲۴ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۹

انتشار تصاویر تازه از فیلم جدید کارگردان Rogue One با نام The Creator

به‌تازگی تصاویر جدیدی از فیلم The Creator منتشر شده که تمرکز آن روی نمایش جان دیوید واشینگتن است.

در فاصله‌ی حدود ۲ ماه تا آغاز اکران فیلم جدید گرت ادواردز با نام The Creator، حالا مجله‌ی توتال فیلم دو تصویر جدید از این فیلم علمی تخیلی منتشر کرده است که جان دیوید واشینگتن را در نقش جاشوآ به‌تصویر می‌کشد.

ادواردز که کارگردانی فیلم‌هایی چون فیلم Godzilla، فیلم Monsters و فیلم Rogue One: A Star Wars Story را در کارنامه دارد، داستان فیلم را یک تریلر معمایی توصیف می‌کند و از سوی دیگر واشینگتن نیز داستان فیلم را «تلفیقی از زیبایی و خشونت» می‌داند.

فیلم The Creator داستان جاشوآ را دنبال می‌کند که یک کهنه‌سرباز ماهر است. لو پس از ناپدید شدن ناگهانی و دردناک همسرش تصمیم می‌گیرد با شکار The Creator، طراح و خالق هوش مصنوعی پیشرفته‌ای که نابودی بشر را به ارمغان آورده است، برای همیشه به درگیری بی‌پایان انسان و ماشین‌های یاغی خاتمه دهد. شما می‌توانید تصاویر جدید این فیلم روی شماره‌ی جدید مجله‌ی توتال فیلم را در ادامه مشاهده کنید.

علاوه‌بر واشینگتن، جما چان، الیسون جنی، استورجیل سیمپسون، مارک منچاکا و کن واتانابه از دیگر بازیگران هستند که در فیلم The Creator نقش‌آفرینی داشته‌اند. کریس ویتز، نویسنده فیلم Rogue One و فیلم About a Boy در نوشتن فیلمنامه این فیلم علمی تخیلی به ادواردز کمک کرده است. همچنین گرگ فریزر که فیلم‌برداری آثاری چون فصل اول سریال مندلورین، فیلم Dune و فیلم The Batman را در کارنامه دارد، درکنار اورن سافر به‌عنوان تصویربرداران این فیلم موردانتظار معرفی شده است.

فیلم The Creator قرار است در تاریخ ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) اکران شود.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده