نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۴ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۱

لاک‌پشت‌های نینجا در مأموریتی برای تأمین مواد غذایی در نخستین کلیپ انیمیشن TMNT: Mutant Mayhem

اولین کلیپ انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem پخش شد که برادران لاک‌پشت را در مأموریتی برای تأمین مواد غذایی نشان می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که نخستین کلیپ از انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem (لاک‌پشت‌های نینجای جهش‌یافته نوجوان: آشوب جهش‌یافته) شرکت پارامونت پیکچرز پخش شده است. در این ویدیو داناتلو، مایکل‌آنجلو، رافائل و لئوناردو از سوی استاد اسپلینتر عازم مأموریتی برای تأمین مواد غذایی می‌شوند. این انیمیشن برای اکران در تاریخ ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ (۲ اوت ۲۰۲۳) در نظر گرفته شده است.

دانلود ویدیو از آپارات

در خلاصه داستان انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem می‌خوانیم: «برادران لاک‌پشت پس از سال‌ها حفاظت مخفیانه از دنیای انسان‌ها تصمیم می‌گیرند که قلب نیویورکی‌ها را به‌دست آورند و با اعمال قهرمانانه به‌عنوان نوجوانان عادی پذیرفته شوند. اپریل اونیل به آن‌ها در مقابله با یک سازمان تبه‌کاری منفور کمک می‌کند، اما لاک‌پشت‌های نینجا‌ خیلی زود با از راه رسیدن ارتشی از جهش‌یافته‌ها به دردسر می‌افتند».

میکا ابی در نقش داناتلو، شامون براون جونیور در نقش مایکل‌آنجلو، هانیبال بورس در نقش چنگیز فراگ، رز بیرن در نقش لدرهد، نیکولاس کانتو در نقش لئوناردو، جان سینا در نقش راک‌استدی، جکی چان در نقش اسپلینتر، آیس کیوب در نقش سوپرفلای، ناتاشا دمتریو در نقش وینگ‌نات، آیو ادبیری در نقش اپریل اونیل، جانکارلو اسپوزیتو در نقش باکستر استاکمن، پست مالون در نقش ری فیله، برادی نون در نقش رافائل، ست روگن در نقش بیباپ، پل راد در نقش ماندو گکو و مایا رودولف در نقش سینتیا اوتروم از صداپیشه‌های انیمیشن TMNT: Mutant Mayhem به‌حساب می‌آیند.

جف رو و کایل اسپیرز به صندلی کارگردانی انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem تکیه زده بودند و جف رو، ست روگن، ایوان گلدبرگ، دن هرناندز و بنجی سامیت فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر درآوردند. ست روگن، ایوان گلدبرگ و جیمز ویور به‌عنوان تهیه‌کنندگان انیمیشن لاک‌پشت‌های نینجای جهش‌یافته نوجوان: آشوب جهش‌یافته فعالیت می‌کنند و رمزی مک‌بین و جاش فاگن وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی پروژه را برعهده دارند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده