نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۴ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۶

اعلام تاریخ پخش سریال The Walking Dead: Daryl Dixon با انتشار تصاویر تازه

شبکه AMC با انتشار تصاویر جدیدی از تاریخ پخش سریال اسپین-آف The Walking Dead: Daryl Dixon با نقش‌آفرینی نورمن ریدس رونمایی کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه AMC از تاریخ پخش سریال درام ترسناک The Walking Dead: Daryl Dixon (مردگان متحرک: دریل دیکسون) با نقش‌آفرینی نورمن ریدس پرده برداشته است. این سریال کوتاه ۶ قسمتی در تاریخ ۱۹ شهریور (۱۰ سپتامبر) تقدیم طرفدارها خواهد شد. شبکه AMC تصاویر جدیدی از این اسپین-آف را نیز منتشر کرد که برخی از کاراکترهای این نمایش نظیر ایزابل را برای اولین‌بار به نمایش در می‌آورند.

نورمن ریدس، بازیگر فیلم The Boondock Saints (قدیسان بوندوک)، کلمانس پوئزی، بازیگر فیلم In Bruges (در بروژ)، آدام ناگایتیس، بازیگر سریال Chernobyl (چرنوبیل)، آن چریر، بازیگر سریال Marseille (مارسی)، اریک ابوآنی، بازیگر فیلم 3 Days to Kill (سه روز تا کشتن)، لایکا بلان فرانکارد، بازیگر فیلم My Night (شب من)، رومن لوی، بازیگر سریال The Tunnel (تونل) و لوئیس پوچ سیگلیوزی در این سریال اسپین-آف نقش‌آفرینی می‌کنند.

در خلاصه داستان سریال The Walking Dead: Daryl Dixon می‌خوانیم: «دریل به‌وسیله امواج دریا به کنار سواحل فرانسه می‌رود و تلاش می‌کند تا متوجه شود که چرا و چگونه با این مکان رسیده است. این سریال ماجراهای دیکسون در فضای به‌هم‌ریخته اما پایدار فرانسه را دنبال می‌کند که امیدوار به یافتن راهی برای بازگشت به خانه است. دریل در طول این ماجراجویی وارد رابطه‌های جدیدی می‌شود که دستیابی به هدف نهایی را برای او دشوار می‌سازد».


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده