نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۹

تایید احتمالی ساخت دنباله‌های فیلم Alita: Battle Angel توسط جیمز کامرون

به‌نظر می‌رسد که جیمز کامرون ساخت چندین دنباله براساس فیلم Alita: Battle Angel را در جریان یک مصاحبه تایید کرده است.

مدتی پیش بود که جان لاندو، تهیه‌کننده فیلم آلیتا: فرشته جنگ در یک مصاحبه از احتمال ساخت دنباله این فیلم خبر داد، اما او پس از آن گفت که هنوز چیزی مشخص و قطعی نیست. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، طرفداران آلیتا ظاهرا باید منتظر اخبار هیجان‌انگیزی باشند. گفته می‌شود که جیمز کامرون، کارگردان فیلم‌های آواتار به‌دنبال فروش مزرعه ساحلی خود در کالیفرنیا به ارزش ۳۳ میلیون دلار است.

حالا کامرون در جریان مصاحبه با فوربس یکی از دلایل فروش ملک خود را توضیح داده است. او گفت که در پروژه‌های مختلفی حضور دارد که باعث می‌شود او به مکان‌های دیگری برود و از جمله این پروژه‌ها، دنباله‌های فیلم Alita: Battle Angel است. کامرون گفت: «من در ولینگتون و لس آنجلس روی آواتار کار می‌کنم و برای کار روی فیلم‌های جدید Alita: Battle Angel در آستین کار خواهم کرد. بنابراین داشتن این ملک دیگر برای ما خیلی منطقی نیست.»

جیمز کامرون با زمینه سیاه

به‌نظر می‌رسد که کامرون به‌نحوی ساخت دنباله‌های فیلم Alita: Battle Angel را تایید کرده است و این موضوع می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران آلیتا باشد که مدت‌ها با ایجاد کمپین و هشتگ‌هایی مثل #AlitaArmy و #AlitaSequel تلاش کردند تا حداقل قسمت دوم آن ساخته شود. اما حالا به‌نظر می‌رسد که توافق احتمالی کامرون با دیزنی برای ساخت بیش از یک قسمت است. گفته می‌شود صحبت‌ها و مذاکراتی با رابرت رودریگز، کارگردان قسمت اول و رزا سلزار، بازیگر نقش آلیتا برای حضور در فیلم Alita Battle Angel 2 وجود داشته است. در هر حال باید تا اعلام رسمی دیزنی در این رابطه صبر کنیم.

فیلم Alita: Battle Angel در سال ۲۰۱۹ روی پرده‌های سینما رفت و با نقدهای متوسط منتقدان مواجه شد و در گیشه جهانی هم ۴۰۵ میلیون دلار فروش کرد تا نتواند هزینه ساخت خود را بازگرداند. در هر حال در ادامه این فیلم اکشن سایبرپانکی توانست کم کم در بین عموم محبوبیت پیدا کند تا جایی‌که بسیاری دلیل عدم موفقیت آن را تبلیغات ضعیف فاکس قرن بیستم و انتظارات بیش از حد منتقدان و نقدهای سخت‌گیرانه آن‌ها بدانند و کمپینی برای ساخت دنباله فیلم آلیتا: فرشته جنگ توسط دیزنی ایجاد شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده