نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۳

پیوستن بازیگر سریال Shameless به جرد لتو در فیلم Tron 3

کامرون مانهن، بازیگر سریال Shameless جدیدترین بازیگری است که برای نقش‌آفرینی در فیلم Tron 3 با بازی جرد لتو توسط دیزنی استخدام شده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو بازیگر دیگر به جمع بازیگران فیلم Tron 3 اضافه شده‌ است. طبق گزارش ددلاین، کامرون مانهن، بازیگر سریال Shameless با والت دیزنی برای حضور در فیلم Tron: Ares به توافق رسیده و قرارداد همکاری امضا کرده است. اطلاعاتی از نقش مانهن در این فیلم در دسترس نیست، اما تمرکز داستان فیلم ترون 3 قرار است روی شخصیت آرس با بازی جرد لتو باشد که یک برنامه کامپیوتری است که ماجراجویی آن را از دنیای دیجیتالی به دنیای انسان‌ها قرار است دنبال کنیم.

کامرون مانهن

جرد لتو در نقش آرس، جف بریجز در نقش کوین فلین، گرت هدلند در نقش سم فلین، اولیویا وایلد در نقش کورا، ایوان پیترز در نقش شرور و منفی گرتا لی و جودی ترنر اسمیت از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Tron: Ares حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. یواخیم رانینگ، کارگردان فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales و فیلم Maleficent: Mistress of Evil وظیفه کارگردانی فیلم ترون 3 را بر عهده دارد.

همچنین جسی ویگتاو وظیفه نوشتن آخرین پیش نویس فیلمنامه فیلم Tron 3 را بر عهده داشته است. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Tron: Ares از ماه آگست امسال (مرداد یا شهریور) در استودیویی در ونکوور کانادا آغاز خواهد شد. کامرون مانهن بیشتر برای بازی در آثاری چون سریال Shameless، سریال گاتهام، سریال Mercy Street، فیلم Vampire Academy، فیلم The Giver، فیلم The Year of Spectacular Men و فیلم Shattered شناخته می‌شود. او همچنین نقش کال کستیس را در بازی Star Wars Jedi: Fallen Order و بازی Star Wars Jedi: Survivor بر عهده داشته است.

هنوز تاریخی برای اکران فیلم ترون 3 اعلام نشده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده