نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۹

آخرین نبرد هنری کویل در نقش گرالت در تریلر قسمت‌های پایانی فصل سوم سریال ویچر

نتفلیکس تریلر رسمی سه قسمت پایانی فصل سوم سریال The Witcher را منتشر کرد که پایانی بر نقش‌آفرینی هنری کویل در نقش گرالت است.

اوایل این ماه بود که ۵ قسمت اول فصل سوم سریال The Witcher در قالب بخش اول از شبکه نتفلیکس پخش شد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فصل سوم سریال ویچر منتشر شده است. این تریلر درواقع اتفاقات سه قسمت پایانی فصل سوم این سریال فانتزی را نشان می‌دهد که پایانی بر اتفاقات این فصل و همچنین نقش‌آفرینی هنری کویل در نقش گرالت است و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

هنری کویل در نقش گرالت، فریا آلن در نقش سیری، آنیا چالوترا در نقش ینیفر، کیم بودنیا در نقش وزمیر، جوئی بیتی، می‌آنا بورینگ، تام کانتون، جرمی کرافورد، ایمون فارن، ماهش جادو، ترنس مینارد، لارس میکلسن، میمی ام خایسا، رویس پیرسون، ویلسون ام‌بومیو، آنا شاهر، تریسا ویلسون رید، کسی کلیر، مسیا سیمسون، گراهام مک‌تاویش، بارت ادواردز، سیمون کالوو، لیز کار، اد برچ، رابی امل، منگر ژانگ، هیو اسکینر و کریستل الوین، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال The Witcher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مانند دو فصل اول، وظیفه ساخت فصل سوم سریال ویچر نیز بر عهده لورن اشمیت هیسریش بوده است که مانند دو فصل گذشته، فصل سوم این سریال نیز در ۸ قسمت تولید شده است. فصل سوم سریال The Witcher قرار است در تابستان امسال از شبکه نتفلیکس پخش شود. همچنین هنری کویل، بازیگر نقش گرالت پس از فصل سوم سریال ویچر این سریال را ترک خواهد کرد و لیام همسورث جایگزین او خواهد شد. سریال The Witcher برای فصل چهارم نیز تمدید شده است.

بخش دوم فصل سوم سریال The Witcher که شامل سه قسمت پایانی فصل خواهد شد، در تاریخ ۲۷ ژوئیه (۵ مرداد) از نتفلیکس پخش می‌شود.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده