نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۹

انتشار اولین تریلر فیلم گودزیلا ژاپنی جدید

توهو اولین تریلر فیلم Godzilla Minus One را منتشر کرده است که در آن شاهد ظاهر ترسناک گودزیلا هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم گودزیلا ژاپنی جدید منتشر شده است. توهو به‌تازگی اولین تریلر این فیلم را منتشر کرد و مشخص شد فیلم Godzilla جدید قرار است با نام Godzilla Minus One اکران شود. در طول تریلر شاهد تصاویر زیادی نیستیم و تنها در پایان شاهد نمای کوتاهی از گودزیلا هستیم که ظاهری ترسناک و جذابی دارد. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

ظاهر گودزیلا در این تریلر نسبت به ظاهر این هیولای محبوب ژاپنی در فیلم Godzilla: King of the Monsters و فیلم Godzilla Vs. Kong ترسناک‌تر و خطرناک‌تر است. علاوه‌بر تریلر، توهو اولین پوستر فیلم Godzilla Minus One را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر هم باشید:

اولین پوستر فیلم Godzilla Minus One

وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Godzilla Minus One بر عهده تاکاشی یامازاکی بوده است که پیش این روی جلوه‌های ویژه فیلم Shin Godzilla کار کرده بود و روی جلوه‌های ویژه فیلم جدید گودزیلا نیز کار کرده است. اطلاعات بیشتی از داستان و اتفاقات این فیلم در دسترس نیست. فیلم Godzilla Minus One در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) در ژاپن اکران خواهد شد. همچنین فیلم گودزیلا جدید در تاریخ ۱ دسامبر (۱۰ آذر) در آمریکای شمالی روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

فیلم Godzilla x Kong: The New Empire به کارگردانی آدام وینگارد، فیلم بعدی دنیای مانسترورس و نسخه آمریکایی گودزیلا در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۲۴ (۲۵ اسفند ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. برایان تایری هنری، کیلی هاتل، ربکا هال، دن استیونز، فالا چن، الکس فرنس و ریچل هاوس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla x Kong: The New Empire حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده