نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۵

پیوستن خاویر باردم به برد پیت در فیلم فرمول یکی و جدید اپل

خاویر باردم، بازیگر برنده جایزه اسکار پس از توافق با اپل به جمع بازیگران فیلم Apex با بازی برد پیت و با موضوع فرمول یک اضافه شده است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Apex در جریان مسابقه سیلوراستون بریتانیا رسما آغاز شد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به این فیلم با موضوع فرمول یک اضافه شده است. خاویر باردم، بازیگر برنده جایزه اسکار برای بازی در فیلم No Country for Old Men پس از توافق با اپل قرار است در فیلم Apex به ایفای نقش بپردازد، اما اطلاعاتی از نقش باردم منتشر نشده است. البته ظاهرا ددلاین می‌گوید که نام فیلم نیز هنوز نهایی نیست و احتمال تغییر آن وجود دارد.

فیلم ایپکس برد پیت را در نقش یک راننده مسابقه قدیمی قرار می‌دهد که از بازنشستگی منصرف می‌شود و حالا راننده تیم APXGP به‌همراه یک راننده جوان‌تر شده است. برد پیت با استفاده از این فرصت تلاش می‌کند تا با این راننده تازه‌وارد به دوران اوج بازگردد. جوزف کوشینسکی، کارگردان فیلم Top Gun: Maverick وظیفه کارگردانی فیلم Apex را براساس فیلمنامه‌ای از ایرن کروگر، نویسنده فیلم Top Gun 2 بر عهده دارد. برد پیت، دامسون ایدریس، کری کندن و توبیاس منزیس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم ایپکس حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

ماشین فرمول یک APXGP تولید شده برای فیلم Apex در پیست سیلوراستون

لوئیس همیلتون، قهرمان هفت دوره مسابقات فرمول یک نیز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در فیلم ایپکس نقش خواهد داشت و همچنین او قرار است نقش کوتاهی را در این فیلم نیز بازی کند. ری بروکهایمر، تهیه‌کننده با سابقه هالیوود نیز در این فیلم ریسینگ به‌عنوان تهیه‌کننده حضور دارد. اپل ‌تی‌وی پلاس طبق برنامه قرار است فیلم Apex را در سالن‌های سینما نمایش دهد و پس از آن روی سرویس استریم پخش کند.

علاوه‌بر فیلم جایی برای پیرمردها نیست، باردم سه‌بار دیگر برای بازی در آثاری چون فیلم Before Night Falls، فیلم Biutiful و فیلم Being the Ricardos نامزد دریافت جایزه اسکار شده است و از دیگر کارهای او می‌توان به فیلم Vicky Cristina Barcelona، فیلم Skyfall، فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales، فیلم Mother، فیلم Loving Pablo، فیلم Everybody Knows، فیلم Dune اخیرا فیلم The Little Mermaid اشاره کرد. فیلم Dune: Part 2 و انیمیشن Spellbound از کارهای آینده باردم هستند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده