// یکشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

چهار نویسنده به جمع تیم سازنده فیلم های دنیای Transformers اضافه شدند

هر چقدر هم منتقدان سینمایی تنفر خود را نسبت به سری فیلم‌های روباتیک ترنسفورمز بیشتر کنند، باز هم این مجموعه به گسترش خود ادامه خواهد داد. به تازگی چهار نویسنده صاحب نام به جمع تیم سازنده‌ فیلم‌های Transformers اضافه شده‌‌اند.

پارامونت پیکچرز که صاحب امتیاز سری فیلم‌های Transformers است، پس از اکران چهارمین فیلم از این مجموعه به نام Age of Extinction، تصمیم گرفت تا سیاستی شبیه به کاری که مارول برای فیلم‌های اونجرز و لوکاس فیلم برای جنگ ستارگان می‌کند، پیش بگیرد و دنیای ترنسفرمرز را با استفاده از فیلم‌های فرعی و اصلی بیشتری، گسترش دهد. پارامونت در اولین اقدام رسمی خود، آکیوا گلدسمن را برای سرپرستی اتاق نویسندگان فیلم‌های ترنسفرمرز به استخدام خود درآورد. گلدسمن فیلم‌هایی مانند Lone Survivor  و سه قسمت از فیلم‌های ترسناک Paranormal Activity را در سمت تهیه‌کنندگی در کارنامه‌ی خود دارد و در فیلم تازه اکران شده‌ی Insurgent هم وظیفه‌ی نویسندگی را بر عهده داشت. این اتاق نویسندگان شامل افرادی مانند رابرت کرکمن، نویسنده پر آوازه کامیک‌های مردگان متحرک، آرت مارکوم و مت هولووی نویسندگان فیلم مرد آهنی، زک پن نویسنده‌ی Pacific Rim 2 و Lost  و در انتها، جف پینکر نویسنده‌ی مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲ می‌شود.

مایکل بی، استیون اسپیلبرگ و لورنزو دی بوناونتورا که تهیه‌کنندگان سری فیلم‌های تبدیل‌شوندگان هستند، نظارت کاملا مستقیمی بر اتاق نویسندگان این مجموعه خواهند داشت.

جدیدترین قسمت از سری تبدیل‌شوندگان به نام Age Of Extinction توانست فروشی بیش از ۱ میلیارد دلار را تجربه کند و رکورد دیگری را برای این مجموعه چند میلیارد دلاری رقم بزند. پارامونت پیکچرز وعده داده که در سال‌های آینده با فیلم‌های بیشتری از دنیای Transformers دیدار خواهیم کرد.

قسمت پنجم از مجموعه Transformers در سال ۲۰۱۷ میلادی اکران خواهد شد و شایعاتی مبنی بر بازگشت چند تن از بازیگران قدیمی این مجموعه مانند مگان فاکس به گوش می‌رسد. همچنین مایکل بی باری دیگر سکانداری این فیلم را بر عهده خواهد گرفت.

منبع: GamesRadar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده