// جمعه, ۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۵

دنباله فیلم Divergent در حال تولید است

شرکت لیونزگیت اعلام کرد که مراحل تصویربرداری دنباله فیلم Divergent تحت عنوان The Divergent Series: Allegiant - Part 1 در شهر آتلانتا شروع شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

سومین قسمت فیلم Divergent، اقتباسی از کتاب Allegiant، نوشته‌ی ورونیکا روث است. این کتاب آخرین نسخه از پرفروش‌ترین‌ رمان‌‌‌های سه‌گانه‌ی جوان پسند و علمی-تخیلی به حساب می‌آید.

داستان فیلم وقایع نسخه‌ی قبلی فیلم، The Divergent Series: Insurgent را دنبال می‌کند. شخصیت تریس (با هنرپیشگی شلین وودلی) به همراه فور (با بازی تئو جیمز) به طرف آن سوی دیواری که دور تا دور شهر شیگاگو احداث شده، فرار می‌کنند و کشف خواهند کرد که چه دروغ‌هایی در پس آن نهفته شده است. بازیگرانی نظیر نائومی واتس، اُکتاویا اسپنسر و جف دانیلز در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد.

این نسخه از فیلم که Allegiant نام دارد، در دو قسمت پخش خواهد شد. قسمت اول در ماه مارس ۲۰۱۶ (اواخر اسفند ۱۳۹۴ یا اوایل فروردین ۱۳۹۵) و قسمت دوم در ماه مارس ۲۰۱۷ اکران می‌شوند.

نسخه‌ی اول فیلم Divergent که در سال ۲۰۱۴ اکران شد، با بودجه‌ی ۸۵ میلیون دلاری ساخته شده بود و توانست ۲۸۸.۷ میلیون دلار فروش داشته باشد. نسخه‌ی دوم این سری فیلم به نام The Divergent Series: Insurgent که در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۱۵ (۲۹ اسفند ۱۳۹۳) بر روی سینماها رفت، با بودجه‌ای بیشتر معادل ۱۱۰ میلیون دلار ساخته شد و فروش کمتر به اندازه‌ی ۲۷۴.۵ میلیون دلار را کسب کرد.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده