نویسنده: مرتضی تقوی
// چهار شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

جرج میلر کارگردان Mad Max: Fury Road: این فیلم می توانست با هنرنمایی هث لجر باشد

جرج میلر کارگردان فیلم Mad Max: Fury Road در مصاحبه ای ادعا کرد اگر همان زمانی که قصد ساخت این فیلم را داشته است این فیلم ساخته می شد، از هنرنمایی هث لجر به جای تام هاردی استفاده می کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

جرج میلر کارگردان فیلم Mad Max: Fury Road در مصاحبه ای ادعا کرد اگر همان زمانی که قصد ساخت این فیلم را داشته است این فیلم ساخته می شد، از هنرنمایی هث لجر به جای تام هاردی استفاده می کرد. میلر در مصاحبه با خبرگزاری The Daily Beast در این مورد می گوید:

«هروقت هث {لجر} به سیدنی می آمد ما به همدیگر زنگ می زدیم و درباره ی شخصیت Max با هم صحبت می کردیم. او همان چیز هایی که مل {گیبسون} و تام {هاردی} دارند را در خود داشت؛ آن مردانگی، حس کاریزماتیک و انرژیِ بی پایانی که شما برای بازی کردن یک شخصیت آرام و ساکت نیاز دارید.»

هث لجر که از معروف ترین کارهایش می توانیم به بازی استادانه ی او در نقش جوکر در فیلم بتمن: شوالیه ی تاریکی (۲۰۰۸) اشاره کنیم، در همان روز های ابتدایی اکران این شاهکار نولان، در آپارتمانش به طرز مشکوکی فوت کرد و باعث شد که میلر به آرزویش نرسد. او در این مورد و انتخاب تام هاردی در چندین سال بعد می گوید:

«هنگامی که او از میان ما رفت دنیا شخص بزرگی را از دست داد. تام نفر بعدی ای بود که این ویژگی ها را در خودش نشان داد.»

فیلم Mad Max: Fury road اکران خود را از ۲۵اردیبهشت آغاز کرده است.

نظر شما چیست؟ آیا هث لجر می توانست مکس خوبی باشد؟ تفاوت های مکس دیوانه، اگر او بازی می کرد با وضعیت کنونی فیلم که هاردی در آن حضور دارد چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده