نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۷

برد پیت در مسابقه فرمول یک در تصاویر تازه فیلم جدید اپل

تصاویر جدیدی از فیلم Apex منتشر شده است که در آن برد پیت آماده مسابقه فرمول یک در پیست سیلوراستون بریتانیا می‌شود.

روز گذشته مسابقه جایزه بزرگ سیلوراستون بریتانیا برگزار شد و مکس ورستپن هلندی از تیم ردبول توانست در این مسابقه جذاب پیروز شود، اما این تنها نکته جالب توجه مسابقه روز گذشته نبود، چرا که طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یک فیلم فرمول یکی نیز همزمان با این مسابقه در حال فیلم‌برداری بوده است. همان‌طور که پیش از این مشخص شده بود، بخش‌هایی از فیلم Apex قرار است در طول مسابقه سیلوراستون فیلم‌برداری شود که شامل فیلم‌برداری تماشاگران حاضر در مسابقه می‌شود.

همچنین در مراسم شروع پیش از مسابقه، شاهد قرار گرفتن برد پیت و دامسون ایدریس با لباس تیم APXGP درکنار دیگر رانندگان مسابقه فرمول یک دیده می‌شوند و براساس تصویر روی گاراژ تیم، نام شخصیت پیت سانی هیز است. همچنین طبق گفته افراد حاضر در پیست، برد پیت توانسته با ماشین تدارک دیده شده برای فیلم‌برداری فیلم به سرعت ۲۴۱.۴ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و توانایی او در رانندگی با این ماشین با تحسین لوئیس همیلتون، راننده بریتانیایی تیم مرسدس همراه بوده است. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

فیلم ایپکس برد پیت را در نقش یک راننده مسابقه قدیمی قرار می‌دهد که از بازنشستگی صرف‌نظر می‌کند تا مربی یک راننده جوان‌تر شود. برد پیت با استفاده از این فرصت تلاش می‌کند تا با این راننده تازه‌وارد به دوران اوج بازگردد. جوزف کوشینسکی، کارگردان فیلم Top Gun: Maverick وظیفه کارگردانی فیلم Apex را براساس فیلمنامه‌ای از ایرن کروگر، نویسنده فیلم Top Gun 2 بر عهده دارد. برد پیت، کری کندن و دامسون ایدریس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم ایپکس حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

لوئیس همیلتون، قهرمان هفت دوره مسابقات فرمول یک نیز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در فیلم ایپکس نقش خواهد داشت و همچنین او قرار است نقش کوتاهی را در این فیلم نیز بازی کند. ری بروکهایمر، تهیه‌کننده با سابقه هالیوود نیز در این فیلم ریسینگ به‌عنوان تهیه‌کننده حضور دارد. اپل ‌تی‌وی پلاس طبق برنامه قرار است فیلم Apex را در سالن‌های سینما نمایش دهد و پس از آن روی سرویس استریم پخش کند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده