نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۸ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۹

احتمال حضور شخصیت‌های بیشتر از دنیای ایکس من در فیلم Deadpool 3

طبق شایعات جدید منتشر شده، در فیلم Deadpool 3 احتمالا شاهد حضور و بازگشت شخصیت‌های بیشتری از فیلم‌های سابق X-Men خواهیم بود.

جمعه هفته گذشته بود که مشخص شد جنیفر گارنر، بازیگر نقش الکترا در فیلم Daredevil و فیلم Elektra قرار است برای نقش‌آفرینی دوباره در فیلم Deadpool 3 حضور داشته باشد که البته احتمالا حضوری کوتاه و افتخاری خواهد بود. پیش از آن هم بازگشت هیو جکمن برای نقش ولورین در این فیلم تایید شده بود تا بالاخره شاهد مبارزه‌اش با ددپول با بازی رایان رینولدز باشیم. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، احتمالا شخصیت‌های بیشتری از دنیای فیلم‌های ایکس من در فیلم ددپول ۳ باز خواهند گشت. 

ادامه خبر ممکن است بخشی از فیلم Deadpool 3 را فاش کند.

جف اسنایدر، خبرنگار شناخته شده هالیوود در جریان مقاله‌اش در Above The Line گفت شنیده است که ظاهرا باید منتظر بازگشت پاتریک استوارت در نقش پروفسور ایکس و ایان مک‌کلن در نقش مگنیتو در فیلم Deadpool 3 نیز باشیم. البته او کاملا این خبر را تایید نکرد و تنها براساس شنیده‌های خود گفته است و البته اضافه کرد که احتمال دارد شخصیت‌های بیشتری را هم از فیلم‌های X-Men در طول اتفاقات فیلم مشاهده کنیم. 

رایان رینولدز در نقش ددپول با کاور گروه ایکس من در فیلم Deadpool 2

پس از آن او در پادکست Hot Mic اضافه کرد که این بازگشت‌های غافلگیر کننده احتمالا تنها حضورهای افتخاری و کوتاه خواهند بود. درکنار این خبر شایعاتی هم مبنی‌بر احتمال بازگشت دیگر شخصیت‌های X-Men مثل جیمز مارسدن در نقش سایکلاپس، فامکه یانسن در نقش جین گری و هلی بری در نقش استورم نیز شنیده می‌شود. درکنار آن احتمال حضور متغیر گمبیت با بازی چنینگ تیتوم هم شنیده شده است که هنوز درصد احتمال درستی آن مشخص نیست.

همچنین برخی ادعا کرده‌اند که بن افلک،‌ بازیگر نقش مت مورداک ملقب به دردویل در فیلم Daredevil را در پشت صحنه فیلم Deadpool 3 دیده‌اند که باتوجه‌به بازگشت الکترا با بازی جنیفر گارنر می‌تواند منطقی باشد. در هر حال این شایعات فعلا توسط منبع موثقی تایید نشده است و باید به چشم یک شایعه به آن نگاه کرد. بااین‌حال هالیوودریپورتر هم وعده بازگشت شخصیت‌های بیشتری از فیلم‌های تولید شده مارول توسط فاکس قرن بیستم را در فیلم ددپول 3 داده بود

فیلم Deadpool 3 قرار است در تاریخ ۳ می ۲۰۲۴ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اکران شود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده