نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۶ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۹

تأکید تبلیغات سریال The Witcher روی حضور هنری کویل در فصل ۳

تبلیغات تازه شبکه نتفلیکس برای سریال The Witcher تأکید زیادی بر نقش‌آفرینی هنری کویل در فصل سوم دارند.

ظاهرا تبلیغات نتفلیکس برای فصل سوم سریال The Witcher (ویچر) روی این واقعیت تأکید دارند که هنوز هنری کویل نقش گرالت از ریویا را در این فصل بازی می‌کند. لیام همسورث در فصل ۴ به‌جای هنری کویل ردای گرگ سفید را بر تن می‌کند. اکنون در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که کمپین بازاریابی تازه نتفلیکس پیام «بله، او در فصل سوم هنوز [بازیگر نقش] گرالت است» را در ساختمان‌ها و مناظر مختلف به نمایش در می‌آورد.

هنری کویل نقش گرالت از ریویا، فریا آلن نقش سیری، آنیا چالاترا نقش یِنیفر، می‌آنا بورینگ نقش تیسِیا، جوئی بیتی نقش جسکیر، تام کنتون نقش فیلاوندرل، ایمون فرن نقش کاهیر، میمی نودوینی نقش فرینجیلا، آنا شافر نقش تریس مریگولد، رویس پیرسون نقش ایسترد، ویلسون رجو-پوجالته نقش دارا، ماهش جادو نقش ویلگه‌فورتز، میسیا سیمسون نقش فرانچسکا و کیم بودنیا نقش وزمیر را در فصل سوم سریال فانتزی درام The Witcher بازی می‌کنند.

سریال The Witcher با اقتباس از کتاب‌های فانتزی پُرفروشی با همین نام، نوشته‌ی آندری ساپکوفسکی ساخته می‌شود که به روایت داستانی حماسی از سرنوشت و خانواده می‌پردازد. در این مجموعه یک شکارچی هیولای تنها با نام گرالت از ریویا در تلاش است تا جایگاه خود را در دنیایی پیدا کند که مردم آن، در اکثر مواقع شرارت بیشتری نسبت به حیوانات از خود نشان می‌دهند. بااین‌حال وقتی دست تقدیر گرالت را به سمت جادوگری قدرتمند و یک شاهدخت جوان با رازی خطرناک سوق می‌دهد، این سه باید درکنار یکدیگر در قاره‌ای بی‌ثبات گلیم‌شان را از آب بیرون بکشند.

لورن اشمیت هیسریچ به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و شورانر سریال The Witcher فعالیت دارد. تومک باگینسکی و جارک ساگو از شرکت پلاتج ایمیج، جیسون براون و شان دنیل از شرکت Sean Daniel نیز از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند. بنابر اعلام لورن اشمیت هیسریچ، داستان فصل سوم ویچر در مقایسه با فصول قبلی به منبع اقتباس نزدیک‌تر است. نیمه دوم فصل سوم سریال در تاریخ ۵ مرداد (۲۷ ژوئن) از شبکه نتفلیکس تقدیم طرفدارها می‌شود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده