نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۶ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۳

فیلم Peaky Blinders به کار مجموعه پایان نخواهد داد

استیون نایت در گفت‌وگو با رسانه The Mirror اعلام کرد که فیلم پیکی بلایندرز به کار این مجموعه پایان نخواهد داد.

سریال Peaky Blinders (پیکی بلایندرز) پس از یک دهه از شروع کار با پخش فصل ۶ در ماه آوریل سال گذشته به پایان رسید. این سریال درام جنایی در خیابان‌های بی‌قانون بیرمنگام جریان دارد و تحول تدریجی توماس شلبی با نقش‌آفرینی کیلین مورفی از یک جنایتکار خیابانی به تاجری موجه و عضو پارلمان را به نمایش در می‌آورد. این نمایش یک‌بار دیگر ماجراهای خانواده‌ شلبی را در اوایل قرن بیستم و تلاش‌های تبه‌کارانه آن‌ها در بیرمنگام را تصویر کرد.

چندی پیش استیون نایت، خالق سریال Peaky Blinders اعلام کرد که این مجموعه با یک فیلم سینمایی پایان خواهد یافت. با اینکه این فیلم برای اکران در زمانی نامعلوم از سال آینده در نظر گرفته شده بود، اما هنوز خبری از شروع مراحل تولید آن نیست. استیون نایت پس از دریافت جایزه بهترین سریال درام مراسم TRIC Awards در هفته جاری به رسانه The Mirror گفت که فیلم پیکی بلایندرز پایانی برای مجموعه نخواهد بود و برنامه‌های زیادی برای آینده دارد.

استیون نایت در گفت‌وگو با رسانه The Mirror اظهار داشت: «ما هرگز تصور نمی‌کردیم که این سریال با محوریت تبه‌کاران بیرمنگام در دهه ۲۰ و ۳۰ چنین مورد توجه بینندگان قرار بگیرد. برخی آثار به‌نظر خوش‌اقبال و ماندگار هستند و در ذهن باقی می‌مانند. همه افراد دخیل در این پروژه‌ها نیز همین احساس را دارند. چه اتفاقی در آینده رخ می‌دهد؟ این مورد اعلام خواهد شد، اما باید بدانید که این پایان کار [مجموعه Peaky Blinders] نخواهد بود».

این احتمالا به معنای تولید اسپین-آف‌هایی از اعضای خانواده شلبی یا دیگر کاراکترهای سریال Peaky Blinders نظیر آلفی با نقش‌آفرینی تام هاردی است. البته هنوز هیچ اطلاعاتی از فیلم‌ها یا سریال‌های فرعی پیکی بلایندرز در دست نیست و باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق منتظر بمانیم. نخستین فصل سریال پیکی بلایندرز در سال ۲۰۱۳ تقدیم طرفدارها شد و توانست به یکی از تحسین‌برانگیزترین برنامه‌های سال‌های گذشته تبدیل شود.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده