نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۹

انتشار اولین تصاویر از ماشین فرمول یک فیلم جدید برد پیت و اپل

به‌تازگی تصاویری از ماشین فرمول یکی که برای فیلم‌برداری فیلم Apex با بازی برد پیت آماده شده، در پیست سیلور استون منتشر شده است.

برد پیت، بازیگر برنده یک جایزه اسکار برای بازی در فیلم Once Upon A Time in Hollywood قرار است در یک فیلم مسابقه‌ای به کارگردانی جوزف کوشینسکی، کارگردان فیلم Top Gun: Maverick به ایفای نقش بپردازد و این فیلم با الهام از مسابقات فرمول یک در دست ساخت است که از شبکه اپل تی وی پلاس پخش خواهد شد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر از ماشین فرمول یک این فیلم موردانتظار منتشر شده است.

پس از اینکه روز گذشته مشخص شد این فیلم قرار است با نام Apex اکران شود، حالا امروز تصویر رسمی از ماشین فرمول یک این فیلم که APXGP نام دارد، در پیست سیلور استون انگلستان منتشر شده است. این ماشین درواقع یک ماشین فرمول دو است که توسط تیم مرسدس شخصی‌سازی شده تا به سطح و ظاهر یک ماشین فرمول یک برسد. از این ماشین برای صحنه‌های بدلکاری و فیلم‌برداری فیلم استفاده خواهد شد که پیش از مسابقه جایزه بزرگ سیلور استون از آن رونمایی شده است که برد پیت نیز در آن دیده می‌شود:

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Apex نیز از همین هفته آغاز خواهد شد و سازندگان فیلم تصمیم دارند تا از شلوغی محل برگزاری مسابقه جایزه بزرگ سیلور استون نهایت بهره را ببرند. فیلم ایپکس برد پیت را در نقش یک راننده مسابقه قدیمی قرار می‌دهد که از بازنشستگی صرف‌نظر می‌کند تا مربی یک راننده جوان‌تر شود. برد پیت با استفاده از این فرصت تلاش می‌کند تا با این راننده تازه‌وارد به دوران اوج بازگردد.

ایرن کروگر که پیش از این به‌عنوان نویسنده با کوشینسکی در فیلم Top Gun 2 همکاری کرده بود و نوشتن فیلمنامه آثار دیگری چون فیلم Dumbo، فیلم Ghost in the Shell و سه قسمت از فیلم Transformers را نیز بر عهده داشته،‌ وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم مسابقه‌ای را بر عهده دارد. علاوه‌بر برد پیت، کری کندن و دامسون ایدریس دیگر بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم Apex به ایفای نقش بپردازند.

لوئیس همیلتون، قهرمان هفت دوره مسابقات فرمول یک نیز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در فیلم ایپکس نقش خواهد داشت و همچنین او قرار است نقش کوتاهی را در این فیلم نیز بازی کند. ری بروکهایمر، تهیه‌کننده با سابقه هالیوود نیز در این فیلم ریسینگ به‌عنوان تهیه‌کننده حضور دارد. اپل ‌تی‌وی پلاس طبق برنامه قرار است فیلم Apex را در سالن‌های سینما نمایش دهد و پس از آن روی سرویس استریم پخش کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده