نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۱

انتشار اولین تریلر انیمه Suicide Squad با تمرکز روی هارلی کویین و جوکر

برادران وارنر و ویت استودیو با انتشار یک تریلر از انیمه Suicide Squad Isekai پرده برداشتند که تمرکز آن روی دو شخصیت هارلی کویین و جوکر است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یک انیمه از مجموعه جوخه انتحاری معرفی شده است. بخش ژاپنی برادران وارنر و ویت استودیو اعلام کردند که در حال همکاری مشترک برای تولید یک انیمه با نام Suicide Squad Isekai هستند که یک تریلر از این انیمه منتشر شده است که در آن شاهد تمرکز روی دو شخصیت هارلی کویین و جوکر هستیم و اطلاعات خیلی زیادی در این تریلر نمایش داده می‌شود که در یوتیوب می‌توانید این تریلر را تماشا کنید و سپس شاهد پوستر این انیمه باشید.

اولین تریلر انیمه Suicide Squad Isekai

اولین پوستر انیمه Suicide Squad ISEKAI

طبق خلاصه داستان منتشر شده از انیمه Suicide Squad Isekai، در این انیمه سریالی باید منتظر شرورترین و بدترین شخصیت‌های منفی دنیای دی‌ سی باشیم که قرار است یک ماجراجویی فانتزی و عجیب را تجربه کنند. در هر حال سازندگان صرفا به یک تجربه دیوانه‌وار و جذاب و خطرناک اشاره کرده‌اند و در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و تنها اگر به پوستر این انیمه توجه کنید، می‌توانید لوگو شخصیت پیسمیکر و ددشات را درکنار جوکر مشاهده کنید.

ویت استودیو که برای ساخت آثاری چون سه فصل اول انیمه Attack on Titan، فصل اول انیمه Vinland Saga و انیمه Spy × Family شناخته می‌شود، وظیفه ساخت انیمه Suicide Squad Isekai را بر عهده دارد. در هر حال زمان مشخصی برای پخش انیمه Suicide Squad اعلام نشده و تنها ساخت این انیمه تایید شده است.


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده