نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۲

تام کروز: ابتدا Oppenheimer و سپس Barbie را تماشا خواهم کرد

تام کروز در مراسم نمایش فیلم Mission Impossible 7، در مورد اولویت تماشای دو فیلم Oppenheimer و Barbie صحبت کرده است.

تام کروز روز دوشنبه و در تالار اجتماعات بین‌المللی دارلینگ هاربور سیدنی ۶۱مین سالگرد تولد خود را با اکران ویژه‌ی فیلم Mission: Impossible Dead Reckoning Part One در استرالیا جشن گرفت. او که بعضاً با عنوان سخت کوش‌ترین بازیگر هالیوود خطاب می‌شود، تصمیم گرفته تا در روز تولد خود نیز سخت کار کردن را انتخاب کند. علاوه‌بر او، هیلی اتول، پام کلمنتیف و سایمون پگ، دیگر ستارگان این فیلم نیز در مراسم اکران فیلم Mission Impossible 7 حضور داشتند.

اما اینکه اکران جدیدترین فیلم مأموریت غیرممکن باوجود آغاز نمایش فیلم باربی با بازی مارگو رابی همچنان به بزرگ‌ترین رویداد شهر تبدیل شده، نشان از قدرت تام کروز و آثار اکشن و هیجان انگیز او است که این فیلم پر ستاره را به چالش می‌کشد. دو فیلم Barbie و Oppenheimer در تاریخ ۲۱ ژوئیه (۳۰ تیر) اکران خواهند شد، فیلم‌هایی هستند که می‌توانند رقابت جذابی را در گیشه برای جذب تماشاگر داشته باشند و تام کروز هم به خوبی از اهمیت این امر آگاه است.

او در بخشی از صحبت‌های خود در حاشیه این رویداد می‌گوید: «من با تماشای فیلم‌ها روی پرده‌ی بزرگ سینما بزرگ شدم و هنوز هم آن‌ها را اینگونه می‌پسندم و این تجربه را دوست دارم. این یک تجربه فراگیر و همه‌جانبه است که توجه به آن به‌عنوان یک جامعه و یک صنعت بسیار حائز اهمیت است. من هنوز هم به سینما می‌روم.»

جشن تولد تام کروز در مراسم اکران Mission: Impossible Dead Reckoning Part One

وقتی صحبت از رقابت بزرگ باکس آفیس بین Barbie و Oppenheimer به‌عنوان دو فیلم مورد انتظاری که در یک روز اکران خواهند شد، مطرح می‌شود، کروز آماده‌ی تماشای پشت سر هم آن‌ها در سینما می‌شود: «من هر دو فیلم را در اکران آخرهفته تماشا خواهم کرد. دوست دارم اول روز جمعه Oppenheimer را تماشا کنم و سپس Barbie را روز شنبه ببینم.»

فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One برای اکران در تاریخ ۱۴ ژوئیه (۲۳ تیر) برنامه‌ریزی شده است و پس از آن فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ (۸ تیر ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما برود. تام کروز اولین‌بار در سال ۱۹۹۶ در نقش ایتن هانت بازی کرده بود.

تام کروز در مراسم اکران Mission: Impossible Dead Reckoning Part One

به‌نظر نمی‌رسد که کروز در ۶۱ سالگی تصمیمی برای کند کردن روند فعالیت خود داشته باشد؛ درواقع او به‌دنبال رقابت با هریسون فورد، دیگر اسطوره سینما است که در ۸۰ سالگی پنجمین فیلم از سری ایندیانا جونز را فیلم‌برداری کرده است. کروز در اینباره می‌گوید: «هریسون فورد یک اسطوره واقعی است. امیدوارم من هم بتوانم در این سن هنوز ادامه دهم. البته من هنوز ۲۰ سالی برای رسیدن به او فرصت دارم. امیدوارم تا زمانی‌که به سن او می‌رسم هنوز فیلم‌های Mission Impossible را بسازم.»

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع smh
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده