نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۹

پایان فیلمبرداری فیلم Alien جدید

طبق اطلاعات منتشر شده، مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت جدید فیلم Alien به کارگردانی فده آلوارز به پایان رسیده است.

از اسفند گذشته مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت جدید فیلم Alien در شهر بوداپست در کشور مجارستان رسما آغاز شد و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم جدید بیگانه وارد مراحل پس از تولید شده است. به نقل از وب‌سایت Film & Television Industry Alliance، مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم ترسناک که با نام تولیدی Alien: Romulus در دست ساخت است، به پایان رسیده است و این فیلم هم‌اکنون در مراحل پس از تولید قرار دارد.

فده آلوارز، کارگردان آثاری چون ریبوت ۲۰۱۳ فیلم Evil Dead، فیلم Don’t Breathe و فیلم The Girl in the Spider's Web، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم ترسناک جدید بیگانه را بر عهده دارد رودو سایگرز، کارگردان و نویسنده فیلم Don't Breathe 2 در نوشتن فیلمنامه فیلم Alien جدید به آلوارز کمک کرده است. این فیلم ترسناک توسط استودیو قرن بیستم تولید می‌شود و یک فیلم مستقل و اورجینال از دنیای Alien خواهد بود.

کلاکت فیلمبرداری فیلم Alien جدید به مناسبت روز مجموعه بیگانه

ریدلی اسکات که وظیفه کارگردانی قسمت اول فیلم بیگانه محصول سال ۱۹۷۹ را بر عهده داشته و برای کارگردانی دو قسمت اخیر آن بازگشته بود، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی درکنار اسکات فری در قسمت جدید فیلم Alien حضور دارد. در حال حاضر اطلاعاتی از ایده و برداشت آلوارز در دسترس نیست، اما منابع نزدیک می‌گویند که فیلم او ارتباطی با دیگر آثار قبلی ندارد. کیلی اسپینی، ایزابلا مرسد، دیوید جانسون، آرچی رنوکس، اسپایک فرن و ایلن وو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Alien جدید حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

قسمت جدید فیلم Alien که در حال حاضر نام رسمی ندارد، برای اکران در تاریخ ۱۶ آگست ۲۰۲۴ (۲۶ مرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی کرده است. این فیلم ترسناک در ابتدا برای پخش از شبکه هولو در نظر گرفته شده بود، اما دیزنی در ادامه تصمیم به تغییر این برنامه گرفت تا فیلم بیگانه جدید یک اکران سینمایی را تجربه کند. همچنین سریال Alien توسط نوآ هاولی، سازنده سریال Fargo و سریال Legion برای پخش از شبکه FX و هولو در دست ساخت است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده