نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۱

کوئنتین تارانتینو: فیلم Kill Bill Vol. 3 ساخته نخواهد شد

کوئنتین تارانتینو در گفت‌وگو با رسانه De Morgen اظهار داشت که طرفدارها نباید انتظار تولید فیلم Kill Bill Vol. 3 را داشته باشند.

طرفداران فیلم‌های کوئنتین تارانتینو از سال‌ها پیش امیدوار هستند که سومین قسمت از فیلم Kill Bill (بیل را بکش) ساخته شود؛ اثری که می‌توانست به‌سراغ ماجراهای دختر کاراکتر بئاتریس کیدو (The Bride یا عروس) با نقش‌آفرینی اوما تورمن خواهد برود. وقتی تارانتینو از کارگردانی فیلم The Movie Critic (منتقد فیلم) به‌عنوان آخرین پروژه کاری خود خبر داد، هنوز امیدی وجود داشت که تولید فیلم Kill Bill Vol. 3 (بیل را بکش بخش ۳) استثنا باشد.

ظهور مایا هاک، دختر اوما تورمن به‌عنوان یک بازیگر شناخته‌شده خوداتکا در آثاری نظیر سریال Stranger Things (اتفاقات عجیب) و فیلم Asteroid City (استروید سیتی) یک گزینه ایده‌آل برای ایفای نقش اصلی فیلم Kill Bill Vol. 3 پیش‌روی کوئنتین تارانتینو قرار می‌دهد. بااین‌حال کوئنتین تارانتینو اخیرا در گفت‌وگو با رسانه De Morgen اعلام کرد که طرفدارها نباید امیدوار به تولید این فیلم باشند؛ چراکه قسمت سوم فیلم بیل را بکش ساخته نخواهد شد.

کوئنتین تارانتینو در این خصوص اظهار داشت: «آخرین فیلم من درباره یک منتقد سینما است؛ یک منتقد مرد و در دهه ۷۰ میلادی جریان دارد». این در تضاد با اظهارات قبلی این کارگردان پرآوازه قرار می‌گیرد که در سال ۲۰۱۹ در یک مصاحبه رادیویی اعلام کرد تولید سومین قسمت فیلم بیل را بکش «قطعا در دستور کار قرار دارد». به این ترتیب کوئنتین تارانتینو چهار سال پس از این اظهارنظر تصمیم گرفت تا پس از تولید فیلم The Movie Critic بازنشسته شود.

دو فیلم اول Kill Bill که با فاصله ۶ ماه از یکدیگر در سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴ روی پرده سینما رفتند، با مجموع بودجه ۶۰ میلیون دلاری موفق به فروش ۳۳۳.۱ میلیون دلاری در سراسر جهان شدند.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده