نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۹

آغاز ماجراجویی دریل دیکسون در پاریس در پوستر سریال The Walking Dead: Daryl Dixon

شبکه AMC پوستر جدیدی از سریال پسا-آخرالزمانی The Walking Dead: Daryl Dixon را منتشر کرد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه AMC پوستر جدیدی از سریال The Walking Dead: Daryl Dixon (مردگان متحرک: دریل دیکسون) را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این پوستر دریل دیکسون با نقش‌آفرینی نورمن ریدس را در تلاش برای یافتن راهی جهت بازگشت به خانه نشان می‌دهد. این سریال ۶ قسمتی در پاییز و پس از پایان سریال The Walking Dead: Dead City (مردگان متحرک: شهر مرده) به نمایش در می‌آید.

پوستر سریال The Walking Dead: Daryl Dixon

نورمن ریدس، بازیگر فیلم The Boondock Saints (قدیسان بوندوک)، کلمانس پوئزی، بازیگر فیلم In Bruges (در بروژ)، آدام ناگایتیس، بازیگر سریال Chernobyl (چرنوبیل)، آن چریر، بازیگر سریال Marseille (مارسی)، اریک ابوآنی، بازیگر فیلم 3 Days to Kill (سه روز تا کشتن)، لایکا بلان فرانکارد، بازیگر فیلم My Night (شب من)، رومن لوی، بازیگر سریال The Tunnel (تونل) و لوئیس پوچ سیگلیوزی در این سریال اسپین-آف بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان سریال The Walking Dead: Daryl Dixon آمده است: «دریل به‌وسیله امواج دریا به کنار سواحل فرانسه می‌رود و تلاش می‌کند تا متوجه شود که چرا و چگونه با این مکان رسیده است. این سریال ماجراهای دیکسون در فضای به‌هم‌ریخته اما پایدار فرانسه را دنبال می‌کند که امیدوار به یافتن راهی برای بازگشت به خانه است. دریل در طول این ماجراجویی وارد رابطه‌های جدیدی می‌شود که دستیابی به هدف نهایی را برای او دشوار می‌سازد».

سریال The Walking Dead: Daryl Dixon براساس مجموعه کمیک‌هایی با همین نام از رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی آدلارد ساخته می‌شود. دیوید زابل به‌عنوان شورانر و تهیه‌کننده اجرایی این سریال فرعی فعالیت می‌کند و نورمن ریداس، اسکات ام. گیمپل، گرگ نیکترو، برایان باکرات، آنجلا کانگ و دنیل پریسوال وظیفه تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارند. ملیسا مک‌براید اخیرا سر صحنه فیلم‌برداری این اسپین-آف دیده شد. رخ دادن همین اتفاق، بازگشت شخصیت کارول را تأیید می‌کند.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده