نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۹

اشاره بلوم‌هاوس به اکران ریبوت فیلم Spawn در سال ۲۰۲۵

جیسون بلام، مدیرعامل شرکت Blumhouse در گفت‌وگو با رسانه ComicBook اعلام کرد که امیدوار به اکران ریبوت فیلم اسپاون در سال ۲۰۲۵ است.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت بلوم‌هاوس پروداکشنز به زمان تقریبی اکران ریبوت فیلم Spawn (اسپاون) اشاره کرده است. این ریبوت فیلم ابرقهرمانی اسپاون محصول ۱۹۹۷ شرکت برادران وارنر که براساس کاراکترهای ایمیج کامیکس ساخته شده بود، در آستانه شروع تولید قرار دارد. جیسون بلام، مدیرعامل شرکت Blumhouse اخیرا به رسانه کامیک‌بوک گفت که امیدوار به اکران این ریبوت در سال ۲۰۲۵ است.

بااین‌حال ظاهرا نگارش فیلم‌نامه ریبوت Spawn به پایان نرسیده است و تا پایان اعتصاب نویسندگان خبری از آغاز تولید پروژه نخواهد بود. تاد مک‌فارلن، خالق شخصیت اسپاون در نخستین تجربه کارگردانی خود سکان هدایت این ریبوت را در دست می‌گیرد. اسکات سیلور، مالکوم اسپلمن و متیو میکسون در اکتبر ۲۰۲۲ برای بازنویسی فیلم‌نامه استخدام شدند. این ریبوت بیش از آن‌که اثری ابرقهرمانی باشد، یک فیلم ترسناک با درجه سنی بزرگسال خواهد بود.

جیمی فاکس، بازیگر برنده جایزه اسکار فیلم Ray (ری) برای ایفای نقش اصلی ریبوت Spawn در نظر گرفته شده است. جرمی رنر نیز نقش کارآگاه توییچ را در این فیلم بازی می‌کند. فیلم اسپاون از سال ۱۹۹۸ در برزخ تولید قرار دارد و هنوز معلوم نیست که مراحل فیلم‌برداری آن از چه زمانی آغاز خواهد شد. فیلم Spawn به کارگردانی مارک ای.زی. دیپه پس از اکران در سال ۱۹۹۷ علاوه‌بر شکست تجاری، نقدهای بسیار ضعیفی از منتقدها دریافت کرد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده