نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۹

پایان مراحل فیلمبرداری فیلم Captain America 4 با انتشار یک تصویر

طبق تصویری که اخیرا منتشر شده است، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Captain America: Brave New World رسما به پایان رسیده است.

از فروردین امسال مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Captain America 4 در آتلانتا در آغاز شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم کاپیتان آمریکا 4 وارد مراحل پس از تولید شده است. کرامر مورگنتاو، فیلمبردار این فیلم با انتشار تصویری در اینستاگرام شخصی خود از به پایان رسیدن مراحل فیلم‌برداری فیلم Captain America: Brave New World خبر داده است، اما اطلاعات بیشتری را منتشر نکرد. این تصویر تنها حاوی کلاکت آخرین روز فیلم‌برداری این فیلم است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

کلاکت آخرین روز فیلمبرداری فیلم Captain America: Brave New World

آنتونی مکی در نقش سم ویلسون ملقب به کاپیتان آمریکا، دنی رامیرز در نقش واکین تورس به‌عنوان فالکون جدید، هریسون فورد در نقش رئیس جمهور تاندربولت راس، تیم بلیک نلسون در نقش لیدر به‌عنوان شخصیت شرور اصلی فیلم، لیو تایلر در نقش بتی راس، شیرا هاس در نقش سابرا، کارل لامبلی در نقش آیزایا بردلی، زوشا راکمور برای یک نقش کلیدی، رزا سلزار و سث رالینز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Captain America: Brave New World حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Captain America: Brave New World قرار است در تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ (۵ مرداد ۱۴۰۳) اکران شود. ژولیوس اونا، کارگردان فیلم The Cloverfield Paradox وظیفه کارگردانی فیلم Captain America: Brave New World را بر عهده دارد و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده مالکوم اسپلمن، شورانر و دالان موسون، نویسنده سریال Falcon and the Winter Soldier است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده