نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۹

تاریخ پخش فصل دوم سریال Silo تا اطلاعات بیشتر

فصل دوم سریال Silo چه زمانی پخش خواهد شد؟ بازیگران و داستان آن چیست؟ به این سوالات در ادامه پاسخ خواهیم داد.

فصل اول سریال Silo با یک کلیف‌هنگر بزرگ به پایان رسید، اما پیش از آن اپل خیال طرفداران سریال را راحت کرد و سریال سیلو را برای فصل دوم تمدید کرد. سریال Silo که از شبکه اپل تی وی پلاس پخش می‌شود، در آینده‌ای تلخ و زهرآگین ویرانشهری که در آن جامعه‌ای در سیلوی غول‌پیکر صدها طبقه در اعماق زمین وجود دارد، رخ می‌دهد که ۱۰ هزار انسان به شکل جامعه‌ای بر مبنای مقررات سختگیرانه زندگی می‌کنند و اعتقاد دارند که این سازه برای محافظت از آن‌ها دربرابر محیط مرگ‌آور بیرون طراحی شده است.

شخصیت‌های اصلی سریال Silo در یک پوستر نارنجی

فصل دوم سریال Silo چه زمانی پخش خواهد شد؟

سریال سیلو تمدید زودهنگامی را تجربه کرد، اما اپل در زمان اطلاعاتی از زمان پخش یا تولید آن منتشر نکرد. از آنجایی‌که فصل اول سریال کاملا در نیمه اول سال ۲۰۲۳ پخش شده است، می‌توان انتظار داشت که فصل دوم سریال Silo تا اواخر سال ۲۰۲۴ از شبکه اپل تی‌وی‌ پلاس پخش شود. در هر حال مدتی است که اتحادیه نویسندگان اعتصابات گسترده‌ای را آغاز کرده‌اند که همچنان هم ادامه دارد و همین موضوع باعث افزایش نگرانی طرفداران سریال شده است.

سریال Silo برای فصل دوم تمدید شده است

تاکنون مشخص نشده که اعتصاب نویسندگان آیا قرار است ضربه‌ای به فصل دوم سریال سیلو وارد کند یا اینکه فیلمنامه‌های فصل بعدی آن پیش از اعتصاب نویسندگان آماده شده است. اگر مورد دوم درست باشد، پس احتمالا نباید خیلی منتظر باشیم و در سال ۲۰۲۴ قابل انتظار است که سریال پخش شود. اما اگر هنوز کارهای زیادی با فیلمنامه‌های فصل دوم باقی‌مانده باشد، نمی‌توان زودتر از سال ۲۰۲۵ را برای پخش فصل دوم سریال Silo متصور بود.

در هر حال مدتی می‌شود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال سیلو در استودیو فیلمسازی Hoddesdon در هرتفوردشر در کشور انگلستان آغاز شده است که نشانه خوبی از مراحل تولید و پیشرفت سریال است. بدین ترتیب اگر مشکلی در طول مراحل فیلم‌برداری فصل دوم این سریال ایجاد نشود، می‌توان انتظار داشت که پخش فصل دوم سریال Silo از نیمه دوم سال ۲۰۲۴ از شبکه اپل تی‌وی پلاس آغاز شود.

کلانتر و جولیت در حال صحبت کردن در سریال Silo

بازیگران فصل دوم سریال Silo

تاکنون بازگشت ربکا فرگوسن در نقش ژولیت نیکولز در فصل دوم سریال سیلو تایید شده است، اما درکنار فرگوسن، بازگشت کامن در نقش رابرت سیمز، تیم رابینز در نقش برنارد هالند، هریت والتر در نقش مارتا واکر، چینازا اوچه در نقش پل بیلینگز، آوی نش در نقش لوکاس کایل و ریک گومز در نقش پاتریک کندی در فصل دوم این سریال توسط اپل تایید شده است. همچنین قابل انتظار است که بازیگران جدیدی بیشتری را در فصل دوم این سریال مشاهده کنیم، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری منتشر نشده است.

سوفی تامپسون در نقش گلوریا هیلدبرانت، شین مک‌ری در نقش ناکس، رمی میلنر در نقش شرلی، بیلی پستلتویت در نقش هنک، چیپو چانگ در نقش سندی، مت گومز هیداکا در نقش کوپر، ویل مریک در نقش دنی و ایین گلن در نقش دکتر پیت نیکولز دیگر بازیگرانی هستند که انتظار می‌رود در فصل دوم سریال Silo شاهد بازگشت آن‌ها باشیم. اما اپل هنوز این موضوع را تایید نکرده است و تا اعلام رسمی این شبکه باید صبر کنیم.

والپیپر سریال سیلو

همچنین گراهام یوست، سازنده سریال Justified و نویسنده سریال The Pacific و سریال Band of Brothers وظیفه ساخت سریال Silo را بر عهده دارد که طبق اعلام اپل او برای ساخت فصل دوم این سریال نیز باز خواهد گشت. فصل اول سریال سیلو در ۱۰ قسمت تولید و پخش شده است و انتظار می‌رود فصل دوم این سریال نیز در ۱۰ قسمت تولید و از شبکه اپل تی‌وی پلاس پخش شود.

مورتن تیلدام با سابقه کارگردانی فیلم The Imitation Game و سریال Defending Jacob، برت و برتی با سابقه کارگردانی Hawkeye و سریال The Great، آدام برنستین با سابقه کارگردانی سریال فارگو و دیوید سمل با سابقه کارگردانی سریال Star Trek: Discovery وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال سیلو را بر عهده داشته‌اند، اما بازگشت آن‌ها تاکنون برای فصل دوم سریال Silo تایید نشده است.

کلانتر جولیت نیکولز با بازی ربکا فرگوسن در سریال Silo شبکه Apple TV

داستان فصل دوم سریال Silo در مورد چیست؟ آیا سریال برای فصل سوم تمدید خواهد شد؟

اتفاقات فصل دوم سریال Silo پس از کلیف‌هنگر بزرگ فصل اول ادامه خواهد داشت و تمرکز آن روی تلاش ژولیت نیکولز برای یافتن جواب‌های متعددی است که در طول فصل اول و پایان آن شکل گرفته است. سریال سیلو اقتباسی از رمانی گرافیکی به نام Wool اثر هیو هوی است که یک رمان سه‌گانه است. انتظار می‌رود تمرکز فصل دوم روی قسمت دوم این رمان‌ها باشد و اتفاقات آن را پوشش دهد. تمرکز این کتاب‌ها روی طبیعت سیلو و دنیای آن است که شخصیت اصلی داستان به‌دنبال کشف حقیقت پشت این دنیای مرموز است.

ربکا فرگوسن برای فصل دوم سریال سیلو باز خواهد گشت

اما آیا سریال Silo برای فصل سوم تمدید خواهد شد؟ در حال حاضر این سریال برای فصل بعدی تمدید نشده است، اما از آنجایی‌که سریال با تمدید زودهنگام مواجه شده و فیلمنامه‌های بسیار زودتر نوشته شده‌اند، می‌توان انتظار داشت که اپل از هم‌اکنون دستور نوشتن فیلمنامه‌های فصل سوم این سریال را نیز صادر کرده باشد. اما باید این نکته را توجه داشت که هم‌اکنون در اعتصاب نویسندگان هستیم و بدین ترتیب تا پس از آن این موضوع ممکن نخواهد بود.

همچنین رمان‌های Wool دارای سه قسمت هستند و قابل انتظار است که فصل سوم سریال Silo اتفاقات بخش سوم را دنبال کند. همچنین فصل اول این سریال از محبوب‌ترین برنامه‌های اپل بوده است و جای تعجبی ندارد که این شبکه از هم‌اکنون به ساخت فصل بعدی آن چراغ سبز نشان دهد. در هر حال از نگاه مارکتینگ اعلام آن تا پیش از شروع فصل دوم خیلی منطقی نیست و باید تا آن موقع صبر کنیم.

فصل اول سریال Silo را تماشا کرده‌اید؟ آیا آن را دوست داشتید؟ آیا منتظر فصل دوم این سریال هستید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع RadioTimes
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده