نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۸ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۲

نمایش نبردهای حماسی و هیجان‌انگیز در تریلر جدید فیلم Dune 2

برادران وارنر تریلر جدیدی از فیلم Dune: Part 2 را منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویر بیشتری از نبردها و اتفاقات این فیلم موردانتظار هستیم.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Dune: Part 2 منتشر شده است. برادران وارنر امروز دومین تریلر رسمی فیلم Dune 2 را منتشر کرد که در این تریلر شاهد تصاویر بیشتری از اتفاقات این فیلم هستیم. این تریلر بیشتر نبردها و مبارزات حماسی و نهایی این فیلم را نشان می‌دهد که در طول آن پل اتریدیز باید مردمان مختلف را برای مبارزه با امپراطوری متحد کند و در طول آن ایمان او هم مورد آزمایش قرار خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید این تریلر هیجان‌انگیز را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، زندیا، خاویر باردم، استلان اسکاشگورد، دیو باتیستا، جاش برولین، شارلوت رمپلینگ، استیون مک‌کینلی هندرسون، فلورنس پیو، کریستوفر واکن، لئا سیدو، آستین باتلر، تیم بلیک نلسون و سهیلا یعقوب، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Dune Part 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دنی ویلنوو که وظیفه کارگردانی فیلم Dune را بر عهده داشته، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Dune 2 بازگشته است که مانند قسمت اول، جان اسپیتز و اریک راث به ویلنوو در نوشتن فیلمنامه این فیلم کمک کرده‌اند.

فیلم Dune که اکران همزمان در سینماها و HBO Max را تجربه کرده است، با افتتاحیه ۴۱ میلیون دلار کار خودش را آغاز کرد و در مجموع توانست بیش از ۴۰۰/۴ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند که این فروش شامل ۱۰۸/۱ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۲۹۲/۳ در گیشه بین‌المللی می‌شود. فیلم Dune نامزد دریافت ۹ جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم سال شد و درنهایت توانست ۶ جایزه اسکار دریافت کند.

فیلم Dune Part 2 برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده