نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۸ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۷

شروع مراحل فیلمبرداری فیلم ونوم 3 با بازی تام هاردی با انتشار اولین تصویر

تام هاردی، بازیگر نقش ادی براک ملقب به ونوم با انتشار تصویری از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Venom 3 خبر داده است.

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم ونوم 3 سرانجام آغاز شده است. طبق اطلاعات منتشر شده، مدتی می‌شود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Venom 3 در Los Mateos اسپانیا در جریان است. این موضوع درواقع نشان می‌دهد که ادی براک هنوز مکزیک را ترک نکرده است و گفته می‌شود از این مکان به‌عنوان بخش مکزیک فیلم استفاده شده است که پیش از این برای صحنه پس از پایان قسمت قبلی نیز استفاده شده بود.

البته این بدان معنا نیست که تمام اتفاقات فیلم Venom 3 در مکزیک جریان دارد و انتظار می‌رود پس از افتتاحیه فیلم شاهد بازگشت ادی براک به سان فرانسیسکو یا نیویورک باشیم. همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی‌براینکه فیلم ونوم 3 قرار است دارای ارتباط داستانی با فیلم Madame Web باشد که در حال حاضر اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست. بااین‌حال مشخص نیست که در این فیلم باید منتظر جستجوی ادی براک و ونوم برای اسپایدرمن نیز باشیم یا دوباره تمرکز فیلم روی مبارزه ونوم با سیمبیوت دیگری خواهد بود.

در هر حال تام هاردی، بازیگر نقش ونوم نیز با انتشار تصویری در اینستاگرام شروع مراحل فیلم‌برداری فیلم Venom 3 را تایید کرده است که به‌جز اینکه محل فیلم‌برداری را نشان می‌دهد، این تصویر حاوی اطلاعات بیشتری نیست:

تام هاردی در پشت صحنه فیلم Venom 3

کلی مارسل، نویسنده فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Venom وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت سوم فیلم ونوم را بر عهده دارد که هاردی در نوشتن داستان فیلم به مارسل کمک کرده است. تام هاردی در نقش ادی براک ملقب به ونوم، جونو تمپل و چیویتل اجیوفور از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Venom 3 مشخص شده است، اما انتظار می‌رود شاهد بازگشت میشل ویلیامز در نقش ان ویینگ و استیون گراهام در نقش کارآگاه پاتریک مولیگان در این فیلم نیز باشیم.

فیلم Venom 3 هنوز دارای تاریخ اکرانی نیست، اما طبق فیلم‌هایی که اخیرا سونی برای اکران برنامه‌ریزی کرده است، بسیاری انتظار دارند که فیلم ونوم 3  در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳) اکران شود. پیش از آن می‌توانید منتظر اکران فیلم Kraven the Hunter در تاریخ ۶ اکتبر (۱۴ مهر) و فیلم Madame Web در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۲۴ (۲۷ بهمن ۱۴۰۲) باشید.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده