نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۸ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۹

تلاش برای بقا در خیابان‌های متروک بارسلون در تریلر فیلم Bird Box Barcelona

شبکه نتفلیکس نهایتا نسخه کامل تریلر فیلم ترسناک مهیج آخرالزمانی Bird Box Barcelona را پخش کرد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه آنلاین نتفلیکس سرانجام نسخه کامل تریلر فیلم Bird Box Barcelona (جعبه پرنده: بارسلون)، اسپین-آف اسپانیایی فیلم مهیج ترسناک برد باکس محصول ۲۰۱۸ را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این فیلم در تاریخ ۲۴ تیر (۱۵ ژوئیه) از شبکه نتفلیکس تقدیم طرفدارها خواهد شد.

این تریلر با نمایش گروهی از بازمانده‌ها شروع می‌شود که ویرانه‌های آخرالزمانی بارسلونا را پشت سر می‌گذارند و از موجوداتی نامرئی می‌گریزند که از ترس‌های مردم بر علیه آن‌ها استفاده می‌کنند. این ویدیو تهدید به‌مراتب خطرناک‌تری را در قالب گروهی از افراد بدون چشم‌بند معرفی می‌کند که هدفشان وادار همه به پذیرش واقعیت موجود است.

دانلود ویدیو از آپارات

در خلاصه داستان این فیلم می‌خوانیم: «سباستین پس از نابودی بیشتر جمعیت جهان توسط یک نیروی اسرارآمیز باید ماجراجویی جدیدی را برای بقا در خیابان‌های متروک بارسلون آغاز کند. همان‌طور که سباستین اتحادهای غیرمنتظره‌ای با سایر بازمانده‌ها شکل می‌دهد و درصدد فرار از شهر برمی‌آید، تهدید غیرمترقبه و ناگوارتری پدیدار می‌شود».

الکس پاستور و دیوید پاستور وظیفه کارگردانی و نگارش فیلم‌نامه Bird Box Barcelona را برعهده داشتند. ماریو کاساس، جرجینا کمبل، آلخاندرا هاوارد، نایلا شوبرث، دیگو کالوا، پاتریک کریادو، لولا دوئنیاس، گونزالو دی کاسترو، میشل جنر و لئوناردو اسباراگلیا ازجمله بازیگرهایی به‌شمار می‌آیند که در اسپین-آف فیلم جعبه پرنده به ایفای نقش می‌پردازند.

دیلن کلارک، کریس مورگان، نوریا والس، آدریان گوئرا، جاش مالرمن و رایان لوئیس به‌عنوان تهیه‌کننده و آینسلی دیویس و برایان ویلیامز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی پروژه فعالیت دارند. فیلم Bird Box براساس رمانی با همین نام از جاش مالرمن ساخته شد و سوزانه بیر وظیفه کارگردانی و اریک هیزرر وظیفه نگارش فیلم‌نامه آن را برعهده داشتند. ساندرا بولاک، تراوانته رودز، جان مالکوویچ، سارا پلسون و دانیل مک دونالد تیم بازیگری این فیلم را تشکیل می‌دادند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده