نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۷ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۶

ساخت سریال انیمیشنی براساس بازی Among Us

استودیو انیمیشن‌سازی CBS در حال همکاری با استودیو بازی‌سازی Innersloth در حال ساخت اقتباسی انیمیشنی براساس بازی Among Us است.

بازی Among Us در سال ۲۰۱۸ عرضه شد و در طول چند سال گذشته این بازی چندنفره توانسته مورد توجه بسیاری از گیمرها روی گوشی‌های موبایل تا پی سی و کنسول‌های مختلف قرار بگیرد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اقتباس انیمیشنی براساس این بازی محبوب در دست ساخت است. استودیو انیمیشن‌سازی CBS Eye Animation Productions از همکاری با استودیو بازی‌سازی Innersloth، سازنده بازی Among Us برای ساخت سریالی انیمیشنی براساس این بازی خبر داده است.

استودیو Titmouse که ساخت انیمیشن Star Trek: Lower Decks تولید انیمیشن Among Us را بر عهده گرفته است. در بازی Among Us بازیکنان باید به‌دنبال Impostor باشند که در بین بازیکنان پنهان شده است و می‌تواند دیگر بازیکنان را به قتل برساند و از بازی حذف کند. برنده درنهایت ایمپاستر یا افراد عادی است. اتفاقات بازی در محیط‌های مختلف مثل یک کشتی فضایی جریان دارد و بازیکنان می‌توانند با رای دادن ایمپاستر را پیدا و بیرون کنند و درنهایت در بازی برنده یا بازنده شوند.

در حال حاضر شبکه‌های مسئولیت پخش انیمیشن Among Us را بر عهده نگرفته است، اما مذاکرات هم‌اکنون در جریان است. همچنین با وجود اعتصاب نویسندگان، این سریال انیمیشنی تحت تاثیر قرار نگرفته است. اوون دنیس، سازنده انیمیشن Infinity Train وظیفه ساخت و تهیه‌کنندگی انیمیشن Among Us را بر عهده گرفته است. طبق آمار منتشر شده، بازی Among Us نزدیک به ۵۰۰ میلیون کاربر فعال ماهیانه دارد و حتی در نقطه‌ای بیش از ۴ میلیارد بار در یوتیوب و ۱.۲۲ میلیارد بار در توییچ توسط کاربران تماشا شده است.


منبع Darkhorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده