نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۶ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۰

تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم Transformers: Rise of the Beasts

به‌تازگی تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و با کیفیت فیلم Transformers: Rise of the Beasts توسط پارامونت مشخص و اعلام شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم Transformers: Rise of the Beasts مشخص و اعلام شده است. پارامونت پیکچرز رسما اعلام کرد که نسخه دیجیتالی فیلم Transformers 7 در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۳ (۲۰ تیر ۱۴۰۲) از تمامی پلتفرم‌های دیجیتالی در دسترس قرار خواهد گرفت. طبق اطلاعات منتشر شده در فروشگاه مایکروسافت، از هم‌اکنون امکان پیش خرید نسخه دیجیتالی فیلم Transformers: Rise of the Beasts فراهم شده است.

فیلم Transformers: Rise of the Beasts در خرداد امسال روی پرده‌های سینما رفت که با نقدهای متوسط منتقدان مواجه شد. فیلم تبدیل شوندگان: ظهور جانوران تاکنون بیش از ۳۴۱.۴ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۱۲۳.۱ در آمریکای شمالی و ۲۱۸.۳ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود. فیلم Transformers: Rise of the Beasts با بودجه‌ای در حدود ۱۹۵ تا ۲۰۰ میلیون دلار تولید شده و عملکرد پایین‌تر از انتظاری در گیشه داشته است.

ماجراجویی اتوبات‌ها و ماکسیمال‌ها در فیلم Transformers: Rise of the Beasts

آنتونی راموس، دومینیک فیش‌بک، لونا لورین ولز، توبی نویگو، پیتر کالن در نقش اپتیموس پرایم، پیتر دینکلیج در نقش یونیکورن، ران پرلمن، میشل یئو، پیت دیویدسون و کولمن دومینگو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Transformers: Rise of the Beasts حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. در این فیلم شاهد معرفی گروه‌های جدیدی چون ماکسیمال‌ها، Predacons و Terracons هستیم.

استیون کیپل جونیور، کارگردان فیلم Creed 2 و فیلم The Land، وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم Transformers را بر عهده دارد و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده جوبی هارولد، نویسنده فیلمنامه فیلم Army of the Dead بوده است. اتفاقات فیلم Transformers 7 قرار است در بروکلین سال ۱۹۹۴ جریان داشته باشد که نیویورک و کشور پرو از دیگر مکان‌های فیلم خواهند بود.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده