نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۶ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۰

تایید حضور یک شخصیت محبوب طرفداران در فیلم Mortal Kombat 2

به‌تازگی تهیه‌کننده فیلم Mortal Kombat 2 از حضور شخصیت باراکا که مبارزی محبوب در بازی مورتال کامبت است، در این فیلم اکشن خبر داده است.

به‌تازگی مراحل تولید دنباله فیلم Mortal Kombat آغاز شده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور شخصیت دیگری در فیلم مورتال کامبت ۲ تایید شده است. تاد گارنر، تهیه‌کننده این فیلم اکشن در توییتر شخصی خود حضور شخصیت باراکا را در فیلم Mortal Kombat 2 تایید و اعلام کرده است. اگرچه حضور این شخصیت مبارز و و شرور در این فیلم تایید شده، اما گارنر اطلاعاتی از بازیگر باراکا در قسمت دوم فیلم مورتال کامبت به اشتراک نگذاشته و تنها یک تصویر با نوشته باراکا روی صندلی فیلم‌برداری این فیلم را منتشر کرده است.

صندلی بازیگر نقش باراکا در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Mortal Kombat 2

جسیکا مک‌نامی در نقش سونیا بلید، لودی لین در نقش لیو کانگ، جاش لاوسون در نقش کینو، لوئیس تان در نقش کول یانگ، مکاد بروکس در نقش جکس، کارل اربن در نقش جانی کیج، تاتی گابریل در نقش جید، آدلین رودولف در نقش کیتانا، مارتین فورد در نقش شائو کان، دزموند چیام در نقش پادشاه جرود، آنا تو نگوین در نقش ملکه سیندل و دیمون هریمن در نقش کوان چی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mortal Kombat 2 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

سیمون مک کوید، کارگردان فیلم Mortal Kombat برای کارگردانی دنباله این فیلم اکشن باز خواهد گشت. جرمی اسلیتر، نویسنده سریال Moon Knight و سریال The Umbrella Academy وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Mortal Kombat 2 را بر عهده دارد. هنوز تاریخی برای اکران فیلم مورتال کامبت ۲ منتشر نشده است، اما باراکا در دنیای بازی مورتال کامبت یک تارکاتان و ساکن قلمرو بیرون است و مانند دیگر اعضای نژاد خود، او قادر است یک جفت تیغه را از ساعد خود بیرون بکشد.

فیلم Mortal Kombat در سال ۲۰۲۱ در سالن‌های سینما و شبکه HBO Max اکران شد و نقدهای متوسط و ضعیفی را از منتقدان و تماشاگران دریافت کرد. فیلم مورتال کامبت در مجموع بیش از ۸۳/۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۴۲/۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۴۱/۴ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. البته فیلم مورتال کامبت با استقبال بسیار خوب کاربران شبکه HBO Max نیز مواجه شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده