نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۴ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۸

افت شدید و ۷۲ درصدی فروش فلش در هفته دوم اکران

فیلم The Flash در دومین آخر هفته اکرانش با افت فروش ۷۲ درصدی مواجه شده است تا شاهد یکی از بزرگ‌ترین شکست‌های تجاری سال باشیم.

فیلم The Flash سرانجام روی پرده‌های سینما رفت و برخلاف انتظار منتقدان نقدهای متوسطی را برای فیلم منتشر کردند و در گیشه نیز تماشاگران واکنش خیلی مثبتی به فیلم نداشتند و حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، جدیدترین فیلم دنیای دی سی در هفته دوم با افت شدید فروش مواجه شده است. ورایتی گزارش داد که فیلم The Flash در سه روز آخر هفته دومین هفته اکرانش تنها ۱۵.۲۶۵ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی فروش کرد تا با افت ۷۲.۳ درصدی در هفته دوم اکرانش مواجه شود و از رتبه اول به رتبه سوم گیشه آمریکا سقوط کند.

این افت فروش تقریبا مشابه فیلم موربیوس در سال گذشته است که با افت فروش ۷۳.۸ درصد مواجه شد و درنهایت هم کمتر از ۷۵ میلیون دلار در آمریکا فروش کرد. مجموع فروش فیلم فلش در آمریکا به ۸۷.۴ میلیون دلار رسید و همچنین ۱۲۳.۲ میلیون دلار دیگر در گیشه بین‌المللی فروش کرده است. مجموع فروش جهانی فیلم The Flash نیز از مرز ۲۰۰ میلیون دلار عبور کرد و حالا این فیلم در مجموع بیش از ۲۱۰.۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است.

تصویر جدید بری الن/فلش در فیلم The Flash

بدون درنظرگرفتن هزینه تبلیغات، فیلم The Flash با بودجه‌ای در حدود ۲۰۰ تا ۲۲۰ میلیون دلار تولید شده است و حالا فیلم فلش کار بسیار سختی برای بازگشت هزینه‌های خود و رسیدن به سوددهی دارد. این فیلم درواقع حداقل باید بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون دلار فروش می‌کرد و حالا از فیلم The Flash به‌عنوان بزرگ‌ترین شکست تجاری سال ۲۰۲۳ تا به امروز یاد می‌شود. برادران وارنر امید زیادی به موفقیت این فیلم به‌خصوص باتوجه‌به حضور چندین نسخه بتمن و چندین حضور افتخاری در گیشه داشت، اما نتایج طبق نظر آن‌ها پیش نرفته است.

ازرا میلر، مایکل کیتون، بن افلک، ساشا کال، مایکل شنون، کرسی کلمونس، ماریبل وردو، ران لیوینگستون، ایان لو، سرشه مونیکا جکسون، جرمی آیرونز و رودی منکوزو، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم The Flash تایید و اعلام شده است. اندی موشیاتی که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم It و فیلم It: Chapter 2 را بر عهده داشته، وظیفه کارگردانی فیلم فلش را براساس فیلمنامه‌ای از کریستینا هادسون، نویسنده فیلم Bumblebee بر عهده داشته است.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده